;

پادکست نقد و بررسی فیلم “بازگشته” Revenant

فیلم “بازگشته” Revenant داستان یک شکارچی است که پس از درگیری با خرس و جراحت های بسیار، در شرف مرگ قرار میگیرد و توسط دوستانش در جنگل رها می شود. فیلم داستان امید او به بقا و تلاشش برای انتقام  را تعریف می کند. در این برنامه کیان، به همراه ارسلان و سوشیانت به بررسی جدیدترین ساخته ” لخاندرو گونزالس ایناریتو” می پردازند.

“ایناریتو” که با سه گانه مرگ یعنی فیلمهای “عشق های سگی”، “۲۱ گرم” و “بابل” به شهرتی جهانی دست یافت، توانست در سال ۲۰۱۵ اسکار بهترین کارگردانی را برای فیلم “مرد پرنده ای” Bird Man بدست آورد و امسال هم برای این فیلم دوباره نامزد بهترین کارگردانی شده است و در صورت برنده شدن این جایزه تبدیل به کارگردانی دست نیافتنی خواهد شد.

این فیلم پرامیدترین فیلم اسکار ۲۰۱۶ با ۱۲ نامزدی در رشته های مختلف از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای “لئوناردو دیکاپریو” است.

با این پادکست همراه باشید و نظرات مختلفی را که هر یک از شرکت کنندگان در مورد فیلم، کارگردان و سایر عوامل دارند با نظر خود در مورد این فیلم مقایسه کنید.

آیا این فیلم رکورد پرافتخارترین فیلم اسکار را خواهد شکست؟

آیا “ایناریتو” تبدیل به اولین کارگردانی می شود که دو بار پیاپی جایزه اسکار بهترین کارگردانی را دریافت کرده است؟

آیا طلسم دیکاپریو با این فیلم شکسته شده و بالاخره بعد از ۶ نامزدی اسکار را بدست خواهد آورد؟

موافقان و مخالفان این کارگران مکزیکی در این پادکست در مباحثه ای داغ در مورد همه این موارد بحث خواهند کرد. این پادکست شنیدنی را از دست ندهید.

 

دانلود پادکست فیلم “بازگشته” Revenant به حجم ۳۰ MB از mediafire با قابلیت گوش کردن آنلاین

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

4 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
آیدین
آیدین
۲۳ فروردین, ۱۳۹۹ ۰:۴۸ ق٫ظ

دوباره سلام نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و نگم : تا الان تنها پادکستی بود که وسطش قطع کردم. جناب آقای کیان لطفا خودتون دوباره این پادکست رو گوش کنید و ببینید که آن دو دوست عزیز چگونه با لج بازی و خصومت عامدانه با این فیلم برخورد میکنند. در ضمن طبفق گفته این دو نفر تمام فیلمهای سینمایی اگر شخصیتی را نشان میدهند حتمان باید از لحظه به دنیا آمدن تا الان رو به تصویر بکشن وگرنه ایشان با شخصیت کنار نمی آیند به ایشان بگویید که از این ببعد با دلایل منطقی بنشینند و درباره فیلم بحث کنند… ادامه دیدگاه »

آیدین
آیدین
۲۲ فروردین, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب٫ظ

با سلام خدمت شما و خسته نباشید. من تازه با سایت شما آشنا شدم و دارم پادکست ها رو گوش میدم. فقط یک نصیحت برادرانه: ای کاش اگر ما خصومت شخصی با کسی داریم قاطی برنامه نمیکردیم وگرنه اکثر سینما دوستان میدانند که فیلمهای Revenant و Ameros Peros و Babel و حتی Birdman در زمره بهترینهای سینمای دنیا قرار دارند و فقط به خاطر این که یک کارگردان غیر آمریکایی سازنده این فیلم ها بوده دلیل بر توجه بیش از اندازه نمیشود. و امیدوارم که مخالفت عجیب و شدید این دوستان فقط به خاطر ساز مخالف زدن و این که… ادامه دیدگاه »

عزیزوف
عزیزوف
۲۳ اسفند, ۱۳۹۴ ۱:۱۳ ب٫ظ

سلام آفرین ب شما کار زیبایی کردید و زحمت می کشید ـ اما واقعا مستدلات سطح پایین بود مخالفان کارگردان و فیلم را می گویم در حد بچه هایی ک تازه اخذ مدرک کرده و مهر خشک نشده دانشکده های کم سطح مملکت مان گفت می کردند این فیلم ، شخصیت تاریخی امریکای تازه امریکا شده ست زمانی فیلم نامه بسیار اکشن تر روی میز ایناریتو رسید ک ایناریتو لایه زیرین یک داستان قهرمان با رویای امریکای را تقلیل داد و ب لایه زیرین رسید ک مناسبات انسانی جهان شمول را در بسط طبیعت منفعلانه مبسوط کرد ک تنها دوستی… ادامه دیدگاه »