;

پادکست نقد و بررسی فیلم “مسابقات عطش: مرغ مقلد قسمت ۲ ” Hunger Games: Mockingjay Part 2

کارگردان: فرانسیس لارنس Francis Lawrence
بازیگران: جنیفر لارنس Jennifer Lawrence- جاش هاچرسون Josh Hutcherson- لیان همسوورث Liam Hemsworth- دونالد ساترلند Donald Sutherland- فیلیپ سیمورهافمن Philip Seymour Hoffman -جولین مور Julianne Moore
ژانر: علمی-تخیلی، جنگی، حماسی

آخرین فیلم از سری فیلمهای مسابقات عطش هم رسید و در این پادکست کیان، امیر و فائزه به بررسی این فیلم میپردازند و نقاط ضعف و قوت فیلم را با هم مرور میکنند.

کارگردان این فیلم “فرانسیس لارنس” سابقه ساختن فیلمهای از جمله “کنستانتین” و “من افسانه ام” I am legend را در کارنامه دارد. و این سری فیلمها هم نقطه عطفی در کارگردانی اوست.

در قسمتهای قبلی دیدیم که هرسال دو نفر پیشکش (یک مرد و یک زن) از ۱۲ منطقه مختلف انتخاب میشوند تا در مسابقات سالانه ای که تنها یک برنده با بهتر است بگوییم یک بازمانده دارد شرکت کنند، مسابقات عطش…
تا اینکه در ۷۴ امین دوره از مسابقات دختری به نام “کتنیس اِوردین” وارد مسابقات میشود و سرنوشت اینطور رقم میخورد که کتنیس “زاغ مقلد”ی برای مردم ستم دیده ی ۱۲ منطقه شود و مقابل ظلم رئیس جمهور “اسنو” بایستد… در قسمت دوم و البته اخرین قسمت از سری فیلمهای “مسابقات عطش” به پایان این جدال میرسیم.

با مرگ “فیلیپ سیمور هافمن” برای سکانسهایی که بایستی توسط او بازی میشد، چه تدابیر جایگزینی در نظر گرفتند؟

میزان وفاداری سری فیلمها به سری کتابهای اقتباسی اش چقدر بوده؟

آیا خانم جنیفر لارنس بازیگری با استعداد در نقشهای متفاوت است یا صرفا فقط یه عنوان قهرمان زن در فیلمهای اکشن موفق است؟

آیا تصمیم سازندگان فیلم برای ساختن بخش سوم “مسابقات عطش” در دو قسمت، تنها بخاطر داشتن جنبه ی مثبت اقتصادی برای آنها بوده یا رضایت مخاطبان هم جزیی از این تصمیم است؟

گروه سینما گپ با افتخار پادکست فیلم ” مسابقات عطش- زاغ مقلد قسمت دوم” را به شما عزیزان تقدیم میکند.

[yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود پادکست نقد و بررسی فیلم “مسابقات عطش: مرغ مقلد ۲ ” Hunger games: Mockingjay 2

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments