;

پادکست نقد و بررسی فیلم شکار “Hunt”

کارگردان: توماس وینتربرگ Thomas Vinterberg

بازیگران: مدس میکلسن Mads Mikkelsen، توماس بو لارسن Mads Mikkelsen، آنیکا وادرکوپ Annika Wedderkopp

ژانر: درام

محصول: دانمارک ۲۰۱۲

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان ، صفورا و بهرام

خلاصه داستان:

لوکاس مربی یک کودکستان در روستای کوچکی در دانمارک است، اومردی تنهاست که تمام عمرش در نبرد برای گرفتن حق حضانت پسر خود بوده است. زندگی لوکاس آرام آرام بهتر می‌شود او عشقش را پیدا می‌کند و خبرهایی از پسرش می‌شوند اما ناگهان اتفاقی زندگی او را زیر و رو می‌کند…

چرا باید این فیلم را دید؟

سینمای دانمارک به لطف کارگردانان پیشروی خود چند سالیست در جهان به جایگاه رفیعی رسیده، و این فیلم یک نمونه خوب از سینمای این کشور را به مخاطب نشان میدهد فیلمی که با استاندارد دوگما ۹۵ ساخته شده و گرچه ریتم آهسته ای دارد اما داستانی طوفانی را روایت میکند. فیلم در جشنواره های زیادی شرکت کرد و جوایز بسیاری هم برد.

فیلم مناسب چه کسانی است؟

فیلم مناسب دوستداران سینمای مستقل و داستانگوست. ریتم فیلم آرام، اما داستانی پرتلاطم را روایت می کند که هر بیننده ای را به فکر می برد.

آنچه در این پادکست خواهید شنید:

دوگما ۹۵

طوفانی در زیر اقیانوس

حرف راست رو از کی بشنوم؟

[yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود فایل پادکست به حجم ۳۸ MB

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

10 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
رضا
رضا
۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۲ ۷:۳۶ ب٫ظ

سلام لینک دانلود فایل پادکست معیوب بوده و قابل دانلود نیست

سید علی
سید علی
۱۸ مهر, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ق٫ظ

نظر صفورا قابل تامل بود.

Darush
Darush
۶ دی, ۱۳۹۶ ۴:۳۷ ب٫ظ

در ابتدا یه تشکری کنم بابت پادکست شنیدنیتون و هم بخاطر انتخاب این فیلم برای برنامه این فیلم رو با این پس زمینه که یک فیلم خوب و خوش ساخت اروپاییه با بازی نقش اصلی سریال Hannibal ( هرچند اون سریال رو ندیدم متاسفانه و حالا دلم میخواد برای مدس میکلسن این سریال رو هم ببینم) همیشه دلم میخواست ببینم و به بهونه پادکست شما نشستم پایه تماشای این فیلم. فیلم با پایه ریزی داستانش به طرز عجیبی من رو درگیر داستان خودش کرد و بازی میکلس مرا میخکوب کرد؛ ناخودآگاه شباهت هایی با رسوایی های تازه مد شده ی… ادامه دیدگاه »

Darush
Darush
۱۳ دی, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
Reply to  Cinemagap

میدونستم که میکلسن کار های تجاری زیادی داره و بخاطر همین خواستم فیلم هایی که بیشر یر روی بازیگری ایشون تمرکز داره رو معرفی کنید که انگار فیلمی به یاد ندارید با سایت IMDB آشنایی دارم، یه هر حال ممنون بابت معرفی IMDB .
منتظر کامنت های بهرام و صفورا میمونم
سپاس

Darush
Darush
۲۲ دی, ۱۳۹۶ ۱:۳۵ ب٫ظ
Reply to  Cinemagap

خیلی ممنون از پاسختون, بله درست شرایطی همانند “داگ ویل”

سوگل
سوگل
۳ مهر, ۱۳۹۶ ۲:۱۳ ق٫ظ

گفت و گوی شما پیرامون فیلم، نقد و بررسی نیست. نقد حوزه ی پیچیده و تخصصی و منسجمه و باید شناخت داست رو عناصر درام و هزار چیز دیگه. گوش دادن این پادکست کمکی به مخاطب نمی کنه اون یک بار فیلم رو دیده و شما دوباره تعریف می کنید! لطفا به گوش مخاطب احترام بذارید یا لااقل تیتر رو عوض کنید

بهت
بهت
۲۲ مرداد, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

انتخاب نامتعارف و جسورانه ای بود.
دو نکته کم ربط راجع به فیلم و بحث اطراف فیلم
۱.همیشه کمک کردن نشان مهربانی نیست!
برخی کمک میکنند تا قدرتمند بودنشان را ثابت کنند
۲.جامعه بیمار ، نیاز به قهرمان برای ارضا کمبودهای مردم دارد مردم شروع به تقدیس این افراد میکنند.ولی همین جامعه و مردم به جهت انتظار بالای خود و با اولین خطای کوچک این قهرمان ، شروع به تخریب و پایین کشیدن آن می کند.