;

پادکست نقد و بررسی فیلم “نابودی” Annihilation

کارگردان: الکس گارلند Alex Garland

بازیگران: ناتالی پورتمن Natalie Portman، جنیفر جیسون لی Jennifer Jason Leigh، تسا تامپسون Tessa Thompson، اسکار ایزاک Oscar Isaac

ژانر:  ماجرایی | درام | فانتزی

محصول: آمریکا ۲۰۱۸

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، حسین و سهند

میکس و مسترینگ:

کامران صاحبی (با تشکر از ایشان که صمیمانه ما را یاری می کنند)

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

ستاره اصلی این فیلم “ناتالی پورتمن” است که به طرز عجیبی هم در فیلمهای معناگرا مثل “قوی سیاه Black Swan” و هم در فیلمهای هنری مثل “جکی Jackie” و هم در فیلمهای تجاری مثل همین فیلم درخشش زیادی دارد. البته در کنار او باید به نام هایی مثل “اسکار ایزاک” و “جنیفر جیسون لی” هم اشاره کرد.

خلاصه فیلم آخر چیست؟

یک زیست شناس برای ماموریتی خطرناک و سری برای ورود به منطقه ای اسرارآمیز که از قوانین طبیعت پیروی نمیکند، ثبت نام می کند و در ادامه …

چرا باید این فیلم را دید؟

باید گفت که در سینما یافتن اکشن داستان محور بسیار سخت است مخصوصا اگر بخواهیم داستانی جذاب گیرا و عمیق هم در آن باشد، که این فیلم به زیبایی تمامی این موارد را در خود جمع کرده.

بازیهای خوب، داستانی عمیق و چندلایه و صد البته پایانی عیر خطی و تاثیر گذار، این فیلم را به فیلمی با ارزش دیدن بیش از یکبار تبدیل میکند

کارگردان این فیلم کیست؟

آلکس گارلند: او باز هم با دومین فیلمش همه را غافلگیر کرد. اولین فیلم او “Ex Machina” به شدت مورد توجه منتقدین و مخاطبین سینما قرار گرفت و جواز متعددی را براش به همراه آورد، و حالا او با دومین مسیر دوباره در همان مسیر گام برداشته است.

البته او نویسندگی فیلمنامه هایی مثل “۲۸ روز بعد” و “Sunshine” را هم بعهده داشته است.

این فیلمها مناسب چه کسانی است؟

این فیلم با درجه R مناسب گروه وسیعی از طرفداران سینماست. چون هم اکشن خوش ساختی در درون خود دارد و هم داستانی پرکشش را روایت می کند.

آنچه در این پادکست خواهید شنید:

سینمای ماورا و ماورای آن

داستانی آشنا اما دغدغه ای متفاوت

بی صبرانه منتظر کار بعدی الکس گارلند هستیم

[yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود فایل پادکست به حجم ۳۵ MB

 

تریلر رسمی فیلم “Anihilation”

 

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

6 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
Pari
Pari
۱۳ خرداد, ۱۳۹۸ ۳:۵۷ ق٫ظ

سلام. خسته نباشید
شما قبلا پادکست های خوبی برای فیلم هایی با مضمون پیچیده داشتید مثل فیلم های چشمه و مادر‌. ولی این یکی اصلا خیلی سطحش پایین تر بود. همچین فیلمی به توضیح و موشکافی درست و حسابی نیاز داشت. فکر میکردم برای همچین فیلمی حداقل ۵۰ دقیقه بحث و توضیح دارید . خیلی تعجب کردم وقتی دیدم نصف پادکست در مورد رقابت نت فلیکس و سینما و غیره گذشت.

iNAGHD.ir
iNAGHD.ir
۲۹ تیر, ۱۳۹۷ ۶:۲۶ ب٫ظ

به نظر می آید ساخته جدید الکس گارلند مثل اثر قبلی او، اکس ماکینا، مفاهیم عمیق و چند لایه را در خود جای داده است. استفاده از مفاهیم استعاری مخصوصا در پایان بندی اثر بسیار اثر را مستعد بررسی و تحلیل می کند. بعضی از نظرات دوستانمان مبنی بر این بوده که با توجه به ریشه های اسامی در فیلم قبلی او و تعریف داستانی جدید در دل داستان ظاهری، می توان به ریشه یابی اسامی اعتنا کرد. در مورد دیگر اظهاراتی داشتیم مبنی بر اینکه ۵ زن اصلی که به منطقه مورد نظر می روند، با توجه به نماد… ادامه دیدگاه »

محمد مهدی
محمد مهدی
۲۷ اردیبهشت, ۱۳۹۷ ۷:۵۴ ق٫ظ

سلام میخواستم بگم اگه میشه برای فیلم Dallas Buyers club پادکست تهیه کنید

فیلم های استنلی کوبریک هم خیلی جا داره برای تحلیل و بررسی اگه شد یکی از این هارو قبول کنید مرسی

فرهاد
فرهاد
۲۵ اردیبهشت, ۱۳۹۷ ۰:۱۷ ق٫ظ

سلام پادکست که برای این فیلم ارائه شده ضعیف هست پادکستهای خیلی با کیفیتی برای فیلمهایی مثل جادوگر ، مادر یا پادکست فیلمهای مورد انتظار از این سایت و تیم تولید کننده شنیده بودیم که سطح توقع ما را بالا برده دوست داریم وقتی پادکست را گوش میکنیم چیز جدیدی یاد بگیریم و یا به نکاتی از فیلم اشاره بشود که شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته است یا فقط گفتمان جذابی شاهد باشیم اصلا مطلب خاصی این پادکست نداشت برای مثال خانم تکتم در پادکستهایی که حضور داشتن سطح کیفی اون برنامه را واقعا بالا برده بودند همه‌ی پادکستهایی… ادامه دیدگاه »