;

ویژه برنامه موردانتظارترین فیلمهای ۲۰۱۹

با به پایان رسیدن سال ۲۰۱۸، حالا تمامی دوستداران سینما در انتظار اکران فیلمهای مورد علاقه خود در سال جدید هستند. در این ویژه برنامه، کیان و امیر در مورد مورد انتظار ترین فیلمهای سال ۲۰۱۹  صحبت می کنند. امید ها و آرزوها در مقابل ترسها و شکستهای سینمایی سال ۲۰۱۹ همچنان جذاب است.

دانلود پادکست مورد انتظارترین فیلمهای سال ۲۰۱۹

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

8 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
fa r
fa r
۱ اسفند, ۱۳۹۷ ۸:۵۹ ب٫ظ

فیلمی که خیلی دوست داشتم تو بچگی Hellboy بود. چه خودش، چه اون جونور آبزی و چه بدمن‌هاش. امیدوارم که بهترش رو ساخته باشن.
بنظر منم بخش قابل توجهی از محبوبیت اونجرز۳ به خاطر پایانش بود که خیلیا رفتنی شدن و این تو دنیای سوپرقهرمانی که همه چی تکراریه خیلی تو چشم میزد و بعیده که ۴اش هم همچین پایانی داشته باشه.
تو تلگرام هم پیشنهاد دادم. حتما برید سراغ اپ های پادکست و اونجا آپلود کنید پادکستاتون رو. اصلا یه دنیای دیگه است و خیلی بیشتر دیده میشین. شنوتو، ناملیک، کست‌باکس، پادبین و…

Hanzo
Hanzo
۲۵ بهمن, ۱۳۹۷ ۲:۳۷ ب٫ظ

یعنی واقعا بنظر شما برده داران سفید (دیزنی) بهترین استدیو فیلمسازی هستن؟
اصلا بعد از این همه سال یدونه فیلم هنری و عمیق ساختن اینا؟
کل کارنامه اینا خلاصه میشه تو بگیه سری فیلم تینیجری و بچگونه که فقط با هدف پول ساخته شدن…

Armin
Armin
۱۳ بهمن, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

سلام و خسته نباشید خداییش عجب لیست ناامید کننده ای بود البته این سلیقه شماست و محترم و فیلم های بدی را هم نگفتید اما انتظار داشتم شما به عنوان مخاطب نسبتا حرفه ای سینما حداقل چند فیلم مستقل یا زبان غیرانگلیسی هم معرفی میکردید در اینصورت هم لیستتان پر از فیلم های ریبوت و سوپرهیرویی و تکراری( از نظر فرم و محتوا) نمیشد و هم منِ شنونده اطلاعات جدیدی بدست می آوردم چون اکثر این فیلمها را احتمالا نقد میکنید و ما هم خواهیم شنید در اینصورت نکته مثبت این قسمت چه چیزی میتونه باشه؟! پ.ن. پادکست های سه… ادامه دیدگاه »

Armin
Armin
۱۴ بهمن, ۱۳۹۷ ۱:۱۵ ب٫ظ
Reply to  Cinemagap

سلام
این صحبت که “دسترسی به فیلمهای مستقلی که قراره خیلی هم عملکرد خوبی داشته باشند بسیار مشکل است” را قبول دارم اما شما فیلم جدید جوردن پیل در لیستتان بود که دلیلش هم سابقه خوب این کارگردان در آخرین اثرش بود با این استدلال امسال کارگردان های مهمی قراره فیلم هایشان اکران بشه مثل اسکورسیزی, ریچارد لینکلتر, پابلو لارین, پدرو آلمادوار, استیون سودربرگ, جو رایت, تام هوپر, کن لوچ, ترنس مالیک, گرتا گرویگ,وودی آلن, خاویر دولان, جیمز منگولد و …
امیدوارم از فیلم های این کارگردانان هم در برنامه هایتان صحبت بشه.