;

پادکست نقد و بررسی فیلم “جانوران شگفت انگیز جنایات گریندل والد” Fantastic Beasts the Crimes of Grindelwald

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۲ MB: از سرور Mediafire ، از سرور Picofile

کارگردان: دیوید یتس David Yates

بازیگران:  Eddie Redmayne, Katherine Waterston, Dan Fogler, Alison Sudol, Ezra Miller, Zoë Kravitz, Callum Turner, Claudia Kim, William Nadylam, Kevin Guthrie, Jude Law, and Johnny Depp

ژانرفانتزی ، ماجراجویی ، خانوادگی

محصول: آمریکا – بریتانیا ۲۰۱۸

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، سهند و فائزه

میکس و مسترینگ:

کامران صاحبی (با تشکر از ایشان که صمیمانه ما را یاری می کنند)

خلاصه داستان فیلم چیست؟

فیلم در سال ۱۹۲۷، چندین ماه پس از دستگیری جادوگر سیاه بدنام گلرت گریندل‌والد آغاز می‌شود. با این حال، گریندل‌والد همان‌گونه که قول داده بود موفق به فرار پرسر و صدایی از زندان شده و مشغول گرد آوردن طرفداران بیشتری برای آرمان خود، یعنی ترفیع جایگاه جادوگران بر تمام مخلوقات غیرجادویی، بوده‌است. تنها کسی که شاید بتواند او را متوقف کند جادوگری است که زمانی عزیزترین دوست او شناخته می‌شد، آلبوس دامبلدور. اما دامبلدور به کمک جادوگری نیاز خواهد داشت که پیش از این یک بار گریندل‌والد را با شکست روبرو کرده‌است، دانش‌آموز سابقش نیوت اسکمندر. طی ماجرایی نیوت دوباره با تینا، کویینی و جیکوب همراه می‌شود…

آیا باید این فیلم را دید؟

در صورتیکه پاترهد هستید جواب سوال بالا اینه: حتما! مطمئنا هیچ کسی امکان نداره طرفدار دنیای جادویی هری پاتر باشه ولی نخواد ماجرای نبرد گریندل والد و دانلود رو بدونه! ماجرایی که همیشه در بخشهای مختلف کتاب ها و فیلمهای هری پاتر‌ به اون اشاره میشد ولی هیچکس نمی خواست جزئیات رو بگه چون شدیدا درگیر شکست دادن ولدمورت بودیم!

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

ادی ردماین که با بازی در فیلم “دختر دانمارکی  ۲۰۱۵” و “تئوری همه چیز ۲۰۱۴” توانست به شهرت برسد و نظر‌مثبت منتقدین رو جلب کنه. از طرف دیگه جانی دپ رو داریم که واقعا نیازی به معرفی نداره و جزو ستارگان بی چون و چرای هالیوود هستش.

 سابقه کارگردان چیست؟

دیوید یتیس: غیر از فیلمهای کوتاهی که ساخته، تقریبا فقط در دنیای خانم رونیگ کار کرده. چهار فیلم هری پاتر رو کارگردانی کرده، و تا اینجای کار، دو قسمت از جانواران شگفت انگیز. و البته اعلام شده که چهار قسمت بعدی رو هم ایشون کارگردانی خواهد کرد. پس ایشون حالا حالاها از این دنیا بیرون نخواهد رفت. البته این وسط از دستش در رفته و “افسانه تارزان” رو هم کارگردانی کرده که فیلم بدی نبود.

فیلم مناسب چه کسانی است؟

فیلم با درجه ی سنی PG 13 مناسب برای پاترهدهای کوچیک و بزرگه

آنچه در این پادکست خواهید شنید

باز این دامبلدور کارها و حرفای مرموزشو شروع کرد

کاراکترهای اصلی نه چندان گیرا

گریندل والد یا لرد ولدمورت؟

قوانین جادویی که شکست

گاف های جادویی و زمانی

[yasr_visitor_multiset setid=0]

 

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۲ MB: از سرور Mediafire ، از سرور Picofile

 

تریلر فیلم Fantastic Beasts the Crimes of Grindelwald

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

3 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
Pari
Pari
۲ خرداد, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

سلام خسته نباشید هشدار اسپویل فائزه خانم میگن که این پسره که مشخص شد از خانواده ی دامبلدوره ، ممکنه پسر عمو یا همچین چیزی باشه. ولی آخر فیلم، جانی دپ به اون پسره میگه که برادرت دنبال کشتنته. اینجا داره به آلبوس دامبلدور اشاره میکنه یعنی جانی دپ داره میگه آلبوس برادر تو هست. که با کتاب متناقضه و اصلا بهش اشاره ای نشده با آقا کیان هم موافقم که میگفتن داستان این فیلم از چند تا داستان کوچیک تشکیل شده که یه جورایی وحدت موضوع نداره ممنون از شما. من تقریبا تمام پادکست های شما رو گوش دادم… ادامه دیدگاه »

فائزه
فائزه
۷ خرداد, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
Reply to  Pari

سلام به شما دوست عزیز و ممنون از اینکه ما رو دنبال میکنید چیزی که خیلی مشخصه اینه که خانم رولینگ با شیطنتش در اخر قسمت دوم جانوران شگفت انگیز ، باعث شد کوهی از حدس و گمان و تئوری های جور وا جور و با ربط و بی ریط در مورد دامبلدور بودن کریدنس بین طرفدارا رد و بدل بشه، در مورد اینکه کریدنس برادر آلبوس دامبلدور هست یکی از چیزایی که این تئوری رو رد میکنه اینه که مادر آلبوس در سال ۱۸۹۹ میمیره و پدرش هم‌از سال ۱۸۹۰ (بخاطر جریان خواهر آلبوس، آریانا) توی آزکابان بوده و… ادامه دیدگاه »