;

پادکست نقد و بررسی فیلم “انتقام جویان: پایان بازی” Avengers: End Game

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۸ MB: از سرور Mediafire ، از سرور Picofile

 

کارگردان: آنتونی روسو Anthony Russo ، جو روسو  Joe Russo

بازیگران: رابرت دانی جونیور Robert Downey Jr، کریس ایوانس Chris Evans، اسکارلت جوهانسون Scarlett Johansson، جرمی رنر Jeremy Renner، کریس همسورث Chris Hemsworth ، مارک روفالو Mark Ruffalo ، دان چیدل Don Cheadle ، بندیکت چمبربک Benedict Cumberbatch ،‌ تام هالند Tom Holland ، تام هیدلستون Tom Hiddleston

ژانر: سوپرقهرمانی، اکشن، تخیلی

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، سوشیانت و امید

خلاصه داستان فیلم چیست؟

فیلم در ادامه فیلم Avengers: Infinity War ساخته شده، سوپرقهرمانان باقیمانده باید در حالیکه با ناامیدی از شکست قبلی برابر تانوس کنار بیایند، باید کاری کنند تا همه چیز را به حالت اول بازگردانند که …

چرا باید این فیلم را دید؟

شاید این دلایل شما رو برای دیدن فیلم قانع کند:

فیلم نه تنها دنباله ای مستقیم برای فیلم “Avengers: Infinity War” است، بلکه تقریبا میشه گفت کل ۲۲ فیلم قبلی مارول رو جمع بندی می کنه و پایانی است برای فاز سوم سری فیلمهای مارول.

همینطور این فیلم رکورد فیلم آوارتار رو هم شکسته و الان بعنوان پرفروشترین فیلم تاریخ سینما شناخته میشه (حالا بگذریم که فیلم دوباره با اضافه کردن ۲۰ دقیقه اکران شد و به هزار زحمت این رکورد رو زد)

می بینید که اگر از طرفداران این ژانر هستید، دیدن این فیلم برای شما از نون شب هم واجب تره.

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

شاید بتوان گفت که در هیچ فیلم دیگری این همه ستاره سینما یکجا کنار هم گرد نیامده اند. ستاره هایی که نام هر کدام برای تضمین فروش یک فیلم کافی است. نگاهی به لیست بازیگران بالای صفحه بندازید تا متوجه این موضوع بشوید.

سابقه کارگردان چیست؟

برادران روسو: شاید بتوان موفقیت های فیلمهای اخیر مارول رو مدیون این دو برادر دونست. کسانی که در ساخت فیلمهای Avengers از خود استعداد زیادی نشان دادند و به خاطر رابطه خوبی که با مدیران کمپانی مارول دارند، به ساختن بقیه این سری فیلمها هم اظهار علاقه کرده اند.

فیلم مناسب چه کسانی است؟

علاوه بر کسانی که مشتاقانه بعد از دیدن اتفاقات Infinity War منتظر دیدن ادامه داستان بودند، این فیلم برای سایر دوستداران ژانر سوپرقهرمانی و علی الخصوص دنیای مارول هم بسیار دیدنی خواهد بود. فیلم با درجه PG-13 اکران شده و به راحتی دوستداران این ژانر رو به خودش جذب می کنه.

آنچه در این پادکست خواهید شنید

پایان بازی بعد از ۱۱ سال و ۲۲ فیلم
یک فیلم با ۲ بلیط
بهتر از این میشد تموم بشه؟

[yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۸ MB: از سرور Mediafire ،

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۸ MB: از سرور Picofile

 

تریلر فیلم Avengers: End Game

 

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

6 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
سید علی
سید علی
۲۴ مهر, ۱۳۹۹ ۴:۴۹ ب٫ظ

فکر می‌کنم به فرمول فروش میلیاردی رسیدن و ول‌کنش هم نیستن. یه کم عاشقانه، یه کم خانوادگی، همراه با اکشن قوی و فداکاری، و کمدی.

Mojtaba.b89
Mojtaba.b89
۳ شهریور, ۱۳۹۸ ۰:۱۳ ق٫ظ

درود ، با توجه به کیفیت بالای اینفینیتی وار و علیرغم وجود برخی لحظات فوق العاده در اندگیم اما درنهایت انتظاراتم رو برآورده نکرد ، به نظرم بیشتر یادبودی برای مردآهنی و کاپیتان آمریکا بود و حتی با اینکه به غیر از سکانس افتتاحیه ، شروع خوبی داشت و سرشار از لحظات غافلگیر کننده بود خصوصا با پرش زمانی ۵ ساله ، اما روند داستان در نیمه میانی و تاکید بر نمایش فیلم های گذشته از زاویه جدید نه تنها برخلاف فیلم قبلی از اون هیجان فزاینده دور بود بلکه حتی گاهی فیلم از ریتم می افتد مثل گفتگوی استارک… ادامه دیدگاه »

ماکان
ماکان
۳ شهریور, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
Reply to  Mojtaba.b89

Harley keener
همون پسر بچه ای که در آیرون من ۳ کوچکتر بود و گاراژ و در اختیار تونی استارک میزاره تا خودش تعمیر کنه،آیرون من با هارلی
صمیمی شدند در کامیک بوک دختر آیرون جاش و میگیره ولی خیلیا میگن بعید نیست در mcu آیرون من جدید نوجوان بخوان معرفی کنن در کنار آیرون ومن ، البته دیدیم که تو سکانس خداحافظی از آیرون من میخواستن آیرون من جدیدو معرفی کنن باز باید دید…

ماکان
ماکان
۳ شهریور, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
Reply to  Mojtaba.b89

سلام در خصوص جواب سوالتون که هارلی کیینر در آیرون من ۳ که نظریه زیاده همینطور هم که گفتم نزدیک ترین حالتش ایرون من نوجوان جدید… اما در مورد هالک باید بگم، این ضعیف ترین هالک ولی باهوش ترین هالک چون قبل هر کاری فکر میکنه و قابل کنترل… ما دیدیم هالک اصلی بی مغز مثل شکوندن در که آیرون من پرت کرد، باید همچین هالکی می‌بود که دستکش بینهایت دست کنه و وشکن بزنه باید همین هالک باشه و حتی بتونه برای بدست آوردن سنگ بینهایت تلاش کنه… در مورد تور تا حدودی موافقم چون مثلا قرار بود تبر… ادامه دیدگاه »

Mojtaba.b89
Mojtaba.b89
۳ شهریور, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
Reply to  ماکان

ممنون از پاسخ شما البته بنده جواب سوال رو می دونستم و قصدم شوخی با دوستان بود اگرچه توضیحات شما هم کامل بود ، از طرفی در مورد سایر موارد به هر حال منطبق بودن با کمیک بوک یه چیزیه ، جذابیت و اثرگذاری فیلم چیز دیگه ایه

ماکان
ماکان
۴ شهریور, ۱۳۹۸ ۲:۲۴ ق٫ظ
Reply to  Mojtaba.b89

دقیقا حرف شما درسته ،موافقم بخاطر همین تو بعضی جاها به مشکل می خورا و بعضی جاها نمی تونند خوب هندل کنند… چون باید فیلمی باشه با پایه و اساس کامیک مارول ولی با تغییرات هیجان سینمایی و جذابیت و اثر گذاری فیلمی….چون بنظرم تا حدی هم کامیک بازو راضی نیگر دارندو هم کسایی که سینمایی هستند و طرفدار دنیای سینماییش… کارشون خییلی ََََسخت چون ریسک ، من حق میدم واقعا سخت بتونی همرو راضی نیگر داری تا حدودی و این تغییرات بتونه از هر سلیقه بیننده داشته باشه، پس یسری حفره خود به خود پیدا میشه ولی تمام تلاش… ادامه دیدگاه »