;

پادکست نقد و بررسی فیلم “به سوی ستارگان” Ad Astra

دانلود فایل پادکست به حجم ۳۹ MB: از سرور Mediafire ، از سرور Picofile

کارگردان: جیمز گری James Gray

بازیگران: برد پیت Brad Pitt، تامی لی جونز Tommy Lee Jones، روث نگا Ruth Negga، لیو تایلر Liv Tyler، دونالد ساترلند Donald Sutherland

ژانر: درام، ماجرایی، رازآلود

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، سوشیانت و رضا

خلاصه داستان فیلم چیست:

فضانورد “روی مک براید” به ماموریتی به فضایی فرستاده می شود تا با حقایقی درباره پدر گمشده اش و حقیقت پیش بینی او روبرو شود. حقیقتی که بعد از ۳۰ سال، جهان را تهدید می کند و …

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

برد پیت: ستاره جذاب سینما که هنوز هم با تمام دستاوردهایش، موفق به کسب اسکار نشده است. با اینکه تقریبا به تنهایی بار فیلم را به دوش می کشد، اما بعید است که امسال هم سهمی از اسکار داشته باشد، حتی بعنوان نامزد جایزه!!

چرا باید این فیلم را دید؟

این فیلم هم از جنس فیلمهایی مثل “جاذبه Gravity” و “اولین مرد First Man” است، که البته تقدیر و تحسین بسیاری هم دریافت کرده. اما بطور خلاصه اگر از دیدن فیلمهایی فضایی و فضانوردی که در خلاء غوطه ور است، و مفاهیم عمیق لذت می برید، این فیلم برای شماست. اما اگر کلا با فیلمهای فضایی مشکل دارید، این فیلم هم نظر شما را عوض نخواهد کرد.

کارگردان این فیلم کیست:

جیمز گری: فیلم قبلی او “Lost City of Z” و مشهورترین فیلمهای او هم “We Own the Night” و “Two Lovers” هستند.

فیلم مناسب چه کسانی است؟

فیلم که با درجه PG-13 اکران شده، باب طبع دوستداران سینمای فضایی است و کسانی که کلا حوصله دیدن فیلمهایی با روند کند و مفاهیم عمیق را داند.

آنچه در این پادکست خواهید شنید:

مروری بر بهترین فیلمهای ژانر
تصاویر زیبا در کنار مفاهیم کشدار

دانلود فایل پادکست به حجم ۳۹ MB: از سرور Mediafire 

دانلود فایل پادکست به حجم ۳۹ MB: از سرور Picofile

 

تریلر فیلم “Ad Astra”

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

8 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
کامران
کامران
۹ آذر, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

درود به دوستانم بحث جالبی بود ولی نکات زیادی مورد توجه قرار نگرفتن. در کل فیلم خوبی نبود و در حرفی که میخواست یزنه الکن بود. کارگردان تلاش داشت تا در مورد خدا و بندگانش صحبت کنه ولی اصلا نزدیک هم نشد بهش. پدر در اونجا نقش خدا رو داشت و توی دیالوگهای پدر و پسر به خوبی تلاش شده بود تا خدایی رو نشون بده که بندگان خودش رو فراموش کرده و خلقت اونها ابدا براش مهم نیست. فیلم اگر شلوغی بیش از حد و پرت و پلا گویی و استفاده از صحنه های زورکی شبه وسترن و تعقیب… ادامه دیدگاه »

یزدان
یزدان
۱۹ اردیبهشت, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

رضا و سوشیانت بودن تو این برنامه نه تکتم و سپهر

seyyedalith
seyyedalith
۱۷ بهمن, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

به نظرم رابطه‌ی شخصیت اصلی و همسرش خوب در نیومده بود و حداقل من رو نگرفت. حضور پر تعداد هندی‌ها، چینی‌ها، سیاه‌پوست‌ها و حتی زنان محجبه‌ای که البته زیر پرچم آمریکا هستن توی شمار قابل‌توجهی از فیلم‌های هالیوود مشخصه.

حامد
حامد
۲۲ دی, ۱۳۹۸ ۱:۲۲ ق٫ظ

سلام. من حدود ۲ ماه هستش که به پادکست های شما گوش میدم. صبح و شب. خسته نباشید. تحلیل های خوبی دارید و برای عموم مناسبه. برخلاف مطالب ذکر شده در قسمت”درباره ما” لطفا مطالب رو کمی بیشتر و تخصصی تر عنوان کنید تا بار و عمق کارهای شما بهتر و بیشتر بشه. مرسی

امیرحسین
امیرحسین
۱۰ دی, ۱۳۹۸ ۴:۰۸ ق٫ظ

خیلی از نکاتی که گفتید رو قبول دارم بخصوص اینکه در تنهایی سفر می شد به مسائل مهمی پرداخته بشه یا اینکه بار احساسی فیلم می توانست بیشتر باشه ولی نکته ای که بهش توجه نشده بود اینکه این فیلم در ستایش انسان و زمین و به نوعی در ستایش خانه هستش مثلا محققینی که دلتنگ زمین شدند و شورش کردند مردی که اصرار به وجود فرازمینی ها داشت اما شکست خورد(چون فیلم می خواست اهمیت انسان رو به تصویر بکشه) زنی که زمین را زیبا می دانست اما متولد مریخ بود تصاویر زمین در اتاق خواب مریخ و در… ادامه دیدگاه »