;

پادکست فیلم “اگه از آسمون سنگ بباره” Hell or High Water

کارگردان: دیوید مکنزی David Mackenzie

بازیگران: جف بریجز Jeff Bridges، بن فاستر Ben Foster، کریس پاین Chris Pine

ژانر: وسترن، جنایی، درام

محصول:  آمریکا ۲۰۱۶

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، امیر و سفورا

خلاصه داستان فیلم چیست:

یک پدر تنها به همراه برادر بزرگترش تصمیم می گیرند تا به یک بانک دستبرد بزنند و با پولی که از آنجا می دزدند، مزرعه خانوادگیشان در تگزاس را نگه دارند و بدهی های خود را پرداخت کنند. اما در همین حین دو رنجر تگزاسی نیز به دنبال گرفتن این دو برادر هستند …

نام فیلم به چه معنی است:

Hell or high water اصطلاحی در زبان انگلیسی است به این معنی که “هر اتفاقی هم که افتاد نباید رسیدن به هدف متوقف شود.” در فارسی از اططلاح “اگر از آسمون سنگ بباره” استفاده می کنیم.

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

جف بریجز که برای بازی در فیلم Crazy Heart اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد رو هم برده مهمترین ستاره این فیلمه. البته در کنارش کریس پاین کاپیتان دوست داشتنی سری Star Treck و بن فاستر هم بازیگران شناخته شده ای هستند.

چرا باید این فیلم را دید؟

این فیلم تا الان جوایز مختلفی رو برده و  از امیدواران به کسب جوایز اصلی در اسکار امساله، و در کل توجه زیادی بهش شده و به نظر می رسه که ارزش این توجهات رو هم داره، چون فیلم بسیار خوش ساختیه. بنابراین دیدنش برای سینمادوستان خیلی لذت بخشه.

کارگردان این فیلم کیست؟

دیود مکنزی: با اینکه تا کنون فیلمهای زیادی ساخته، اما فیلمهای قبلیش خیلی مورد استقبال قرار نگرفته و کاملا مشخصه که با این فیلم گام بلندی رو به جلو برداشته. از فیلمهای قبلیش میشه به فیلمهای Perfect Sense و Starred Up اشاره کرد.

فیلم مناسب چه کسانی است؟

فیلم مناسب کسانی است که در هیاهوی فیلمهای دنباله ای، سوپرقهرمانی، اکشن های بی مغز و … دنبال فیلمی روان می گردند که به دور از هیاهو داستان خودش رو خیلی سرراست تعریف کنه و تاثیر خودش رو بزاره. اگر دنبال چنین فیلمی هستید، حتما دیدن این فیلم به شما توصیه می شه.

آنچه در این پادکست خواهید شنید:
بیوگرافی بازیگران اصلی
امید اسکار یا ناکام بزرگ
یک دزدی ساده، یک داستان سرراست، اما فیلمی جذاب

بهتر از جایی برای پیرمردها نیست؟

[yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود فایل به حجم ۳۲ MB

 

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

2 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
Sami_R
Sami_R
۱۳ بهمن, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

هر سه نفرتون خسته نباشید … پادکست این فیلم خیلی خوب بود حالا نمیدونم یکیتون از قصد از فیلم بد میگفت تا برنامه دو دیدگاه چپ و راست داشته باشه یانه ! ولی این حالت باعث میشه از چند جهت به فیلم نگاهی داشت و نقطه نظرهای مختلف رو شنید و فیلم رو بهتر درک کرد. من خودم خیلی خوشم اومد بنظرم حق فیلم هست نامزد بهترین فیلمنامه ارجینال و بهترین ادیت اسکار شده ولی نامزدی بهترین فیلم سال و نامزدی Jeff Bridges برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد یک مقدار برام قابل قبول نیست ! در هر صورت خسته… ادامه دیدگاه »

ناشناس
ناشناس
۵ بهمن, ۱۳۹۵ ۹:۲۶ ق٫ظ

سلام
من برنامه های شما رو دنبال میکنم. به نظرم بهتره توی سایت تون یه پروفایل از منتقدین تون (زمینه های مطالعاتی و علایق) قرار بدید تا با شناخت بیشتری نسبت به برنامه مخاطب اقدام به استفاده از هر برنامه بکنه.
مرسی
_______________________________________________
ممنون از شما. پیشنهاد خوبی و در صورتیکه خود اعضا هم موافق باشند میشه روش کار کرد.
گروه سینماگپ