;

پادکست نقد و بررسی فیلم “روزی روزگاری در هالیوود” Once Upon a Time in Hollywood

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۷ MB: از سرور Mediafire ، از سرور Picofile

کارگردان: کوئینتین تارانتینو Quentin Tarantino

بازیگران: لئوناردو دیکاپریو Leonardo DiCaprio، برد پیت Brad Pitt، مارگوت رابی Margot Robbie، داکوتا فانینگ Dakota Fanning، ال پاچینو Al Pacino

ژانر: درام، کمدی

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، بهرام و امید

خلاصه داستان فیلم چیست:

داستان فیلم در لس انجلس (هالیوود) سال ۱۶۹۶ روایت می شود. یک بازیگر تلویزیون که درحال فراموشی است به همراه بدلکارش، به هر دری می زنند تا موفقیت خود در صنعت فیلم را احیا کنند که در این بین ….

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

بازیگران زیادی هستند که بصورت ثابت در خیلی از فیلمهای تارانتینو حضور دارند. از این دست میشه مثلا به “تیم راث” و “مایکل مدسن” اشاره کرد، که در این فیلم هم ایفای نقش می کنند. اما “لئونادرو دیکاپریو” به همراه “مارگو رابی“، اولین تجربه بازی خودشون رو برای تارانتینو بدست آورند. بازیگرانی که امروز جزء بازیگران پولساز و روی بورس هالیوود به حساب میان. البته باید به نام “برد پیت” هم اشاره کنیم که البته در فیلم تحسین شده “حرامزاده های لعنتی” قبلا در مقابل دوربین تارانتینو قرار گرفته بود. خب این تعداد از ستاره ها در یک فیلم در کنار نام “تارانتینو” بعنوان کارگردان، حتما باعث پرفروش شدن فیلم میشه، همونطور که این فیلم هم فروش بالایی رو تجربه کرد.

چرا باید این فیلم را دید؟

به سادگی چون فیلمی از “تارانتینو” است. و یک دوجین از بازیگران درجه یک را بعنوان بازیگر یدک می کشد.

کارگردان این فیلم کیست:

کوئینتین تارانتینو: قبلا در پادکست فیلم “هشت نفرت انگیز” به تقضیل به “تارانتینو” پرداختیم. اما برای یادآوری بد نیست که اشاره کنیم او از بزرگترین و تاثیرگزارترین کارگردانان حال حاضر هالیوود است که نامش بعنوان کارگردان فیلم، باعث جذب سینمادوستان می شود. البته متاسفانه به نظر می رسد به نوعی به دنبال خود اسطوره سازی هم هست که از نام گذاری و تبلیغات فیلمهایش می توان این نکته را فهمید. مثلا در پوستر همین فیلم از عنوان “نهمین فیلم تارانتینو” استفاده است.

فیلم مناسب چه کسانی است؟

خب طبق معمول فیلمهای تارانتینو، این فیلم هم با درجه ی سنی R اکران شده. به نظرم اگر از طرفداران سینمای تارانتینو هستید این فیلم را ببینید، اگر نه این فیلم با مدت زمان طولانی خود چیز زیادی برای عرضه به شما نخواهد داشت.

آنچه در این پادکست خواهید شنید:

نگاهی گذرا به سینمای تارانتینو
قابهای زیبا و بازیهای خوب
هیاهوی بسیار برای هیچ

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۷ MB: از سرور Mediafire 

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۷ MB: از سرور Picofile

 

تریلر فیلم “Once Upon a Time in Hollywood”

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

2 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
فرهاد
فرهاد
۱۸ دی, ۱۳۹۸ ۷:۱۶ ب٫ظ

دی کاپریو با تارانتینو تو جانگوی ازاد شده همکاری کردن 🤔🤔🤔😏😏