;

پادکست نقد و بررسی فیلم “آقایان” Gentleman

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۱ MB: از سرور Mediafire ، از سرور Picofile

کارگردان: گای ریچی Guy Ritchie

بازیگران: متیو مک کوناهی Matthew McConaughey، چارلی هانام Charlie Hunnam، میشل داکری Michelle Dockery، کالین فارل Colin Farrell، هیو گرانت Hugh Grant

ژانر: اکشن، کمدی، جنایی

محصول: آمریکا ۲۰۲۰

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، سوشیانت و محراب

توجه: به خاطر ضبط پادکست از راه دور به خاطر بیماری کرونا، کمی کیفیت پادکست پایین تر از حالت معمول است.

خلاصه داستان فیلم چیست:
فیلم روایت گر داستان “میکی پیرسون” است که امپراطوری مواد مخدر خود را لندن دارد. اما وقتی که او تصمیم می گیرد که از کار کناره گیری کند، انواع و اقسام رشوه گیری ها، تهدید ها و مسئله ها پیش می آید تا شرایط را عوض کند و …
ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

فیلم از ترکیبی از ستاره ها و چهره های گمنام استفاده کرده و واقعا نتیجه خوبی هم از این کار گرفته. احتمالا شما هم از دیدن “متیو مک کوناهی” و ایفای نقشی که کرده لذت خواهید برد.

چرا باید این فیلم را دید؟

این فیلم از اون دست فیلمهای پر زرق و برق و با کات های سریع و داستانی گیراست که احتمالا از دیدنش لذت ببرید و بعد از دیدن فیلم هم فراموشش کنید.

کارگردان این فیلم کیست:

گای ریچی: درباره گای ریچی قبلا در فیلمهای علاالدین و شاه آرتور نوشتیم. وقتی اونها فیلمها رو میبینیم، انگار گای ریچی از خود اصلیش فاصله داره و فقط خواسته یه کاری رو در مقابل پول انجام بده. اما داستان این فیلم “آقایان” کاملا متفاوته. در این فیلم ما بازگشت گای ریچی رو به اصل خودش می بینیم. جایی که چه نوع داستان و چه نحوه ساخت فیلم، همه در راستای طرفداران ایشون انتخاب شده.

فیلم مناسب چه کسانی است؟

این فیلم با درجه ی سنی R اکران شده کاملا مناسب کسانی است که از دیدن فیلم های قدیمی گای ریچی مثل Snatch و “Lock, Stock and Two Smoking Barrels” لذت بردند و حالا با این فیلم می خوان با این کارگردان تجدید خاطره کنن. البته فیلم کلا فیلم پر زرق و برق و جذابی به نظر میاد، بنابراین با انبوه مخاطبین هم به راحتی ارتباط برقرار می کنه.

آنچه در این پادکست خواهید شنید:

نگاهی کوتاه به سینمای گای ریچی

بازگشت به سبک محبوب قدیم

کاراکترهای کاغذی و جذاب

 

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۱ MB: از سرور Mediafire

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۱ MB: از سرور Picofile

 

تریلر فیلم “Gentleman”

 

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments