پادکست نقد و بررسی فیلم "پی کی" PK;

پادکست نقد و بررسی فیلم “پی کی” PK

کارگردان: راج کومار هیرانی Rajkumar Hirani

بازیگران:  امیر خان Aamir Khan، آنوشکا شارما Anushka Sharma، سانجای دات Sanjay Dutt

ژانر:  کمدی، درام، عشقی

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، زهرا و فائزه

خلاصه داستان فیلم چیست؟

فیلم داستان یک غریبه است در یک شهر که سوالاتی را می پرسد که تا به حال هیچکس نپرسیده است. PK که برای پیدا کردن چیزی که گم کرده باید سراسر هند را جستجو کند، سوالاتی ابتدایی می پرسد که در ابتدا برای همه پیش پا افتاده است، اما کم کم آنها را در فکر فرو میبرد.

چرا باید این فیلم را دید؟

چون این فیلم پرفروش ترین فیلم سیمای هند است و تقریبا می توان گفت که تمام رکوردهای فروش را در هند جابجا کرده است. همچنین در سایت IMDB هم وارد ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما شده و بنابراین این فیلم کاملا به محبوب ترین کمدی بالیوودی تاریخ تبدیل شده. فقط کافیه نگاهی به نمراتی که منتقدین و مردم به این فیلم دادند بندازید تا برای دیدنش متقاعد بشید.

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

بدون شک امیر خان ستاره بی چون و چرای این فیلم است. او در بین ستارگان سینمای هند بسیار شناخته شده است. جالب است که او متولد سال ۱۹۶۵ است که یعنی الان بیشتر از ۵۰ سال دارد!!!! آیا واقعا فکرش رو می کردید؟

در ادامه میشه به سانجی دات هم اشاره کرد که معمولا بازیگر نقش دوم خوبی است و در آخر آنوشکا شارمای تازه ظهور کرده که با این فیلم میشه به آینده کاریش امیدوار بود.

 سابقه کارگردان چیست؟

راج کومار هیرانی که کلا ۴ فیلم ساخته که در ۲ تای اونها سانجی دات و در فیلم قبلیش یعنی “سه کله پوک” امیر خان بازی می کرده. خب بنابراین معلومه چرا برای فیلم PK هم باز همین دو نفر برای نقش آفرینی انتخاب شدند.

 فیلم مناسب چه کسانی است؟

مسلما فیلمهای هندی طرفداران خاص خود را دارند. البته حتماً فیلم PK غیر از مخاطبانی که عاشق فیلمهای هندی هستند، بینندگان دیگری نیز خواهد داشت. این را به راحتی می توان از فروش و استقبالی که از این فیلم شده فهمید.

 آنچه در این پادکست خواهید شنید

فیلم هندی ببینم یا نه؟!
پی کی یا فارست گامپ!
شماره تلفن درست چیه؟
بهترین راه برای رسیدن به خدا چیست؟

[yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود پادکست PK به حجم ۲۷ MB

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

12 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
mahdi
mahdi
۲۲ شهریور, ۱۴۰۱ ۸:۰۷ ب٫ظ

به نظر من برای رسیدن به خدا ،نیازی به دین ،مذهب،کتاب،پیامبروراهنما نیست،بلکه خداوند انسانهارا یکتا پرست افریده وابزار رسیدن به خدارو همه دارند وان وجدان است اگر انسانها وجدان خود را پرورش بدهند هیچگاه به سوی گناه که همان طلم به همنوع خود است گرایش پیدا نمیکند.

حمید
حمید
۱۹ دی, ۱۴۰۰ ۱:۵۶ ق٫ظ

من میخواستم پادکست و دانلود کنم که دیدم منتشر کننده پادکست حتی نمیدونه مخاطب این فیلم کی بوده؟؟؟؟!!!

بابک
بابک
۳۱ شهریور, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ب٫ظ

یکی از بهترین فیلم هایی بود که تا به حال دیدم

علی
علی
۲۰ مرداد, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ

مذهب بد نیست خیلیم خوبه خودم هر وقت نکران میشم به خدا پناه میبرم و واقعا آروم میشم چیزی که بد هست خرافه های مذهبی هست که متاسفانه تو جامعه ما زیاده

ناشناس
ناشناس
۲۹ آذر, ۱۳۹۷ ۰:۱۱ ق٫ظ

به نظر من pk فیلم خیلی خوبیه. و پیشنهاد میکنم اشخاص مذهبی یکبار هم که شده این فیلم ببینند.
و ادیان طبق کتاب سه شیاد زاییده ذهن بشر است که در طول تاریخ برای کنترل انسانها از اعمال زشت و شنیع بوجود آمده اما سپس خود ادیان ابزاری برای کشتار بشر شده است.

Milad
Milad
۱۰ دی, ۱۳۹۷ ۶:۲۰ ق٫ظ
Reply to  ناشناس

دقیقا همین طوره مخصوصا جایی که میگه دو تا خدا وجود داره خدایی که مارو ساخته و خدایی که ما اونو ساختیم ای کاش تمام ملت دنیا همه این فیلمو ببینن بفهمنن که راه رسیدن به خدا کشتن اینو اون نیست یا یه معبد ساختن و شبانه روزی خم شدن و پول انداختن به اون نیست

محسن
محسن
۲۵ آبان, ۱۳۹۷ ۸:۰۵ ق٫ظ

پی کی: -تو فیلم می گه اصل خداست خوب اینکه شکی درش نیست اما اینکه این مسیر رو به سمت حذف واسطه ها ببریم، عامل آنارشی جامعه بشری می شه. -اینکه بدون مطالعه ادیان رو حذف کنیم، نهایت بی انصافیه. راحت کردن خودمونه. آخر فراخناکیه. -همواره نمایش کثیفی های دین مداران و عفونت ها و چرک های «قدرت طلبان با ابزار دین»، راه خوبی بوده برای پاک کردن صورت مساله و اصل بنیان دین و پیامبر و کتابش. بهترین راهه برای خرافه انگاری دین و اقنای مخاطب برای قبول اینکه دین خرافه و توهمه. -جای ما و خدا عوض نشده… ادامه دیدگاه »

Mahdiye
Mahdiye
۲۸ خرداد, ۱۳۹۸ ۷:۲۴ ب٫ظ
Reply to  محسن

اینجوری هم ک شما میگید نیست تو این فیلم میبینیم ک اشتباهات ادیان مختلفو نشون میده و میگه باید خدا رو از راه درستش پرستیداز راهی ولی درست.و اینکه کارگردان و بازیگرای این فیلم همچین ریسک بزرگی میکنن و با ادیان خرافی ولی مطرح هند مخالفت میکنن واقعا جای تشکر داره

Nilgun
Nilgun
۲۳ آبان, ۱۳۹۷ ۲:۳۷ ب٫ظ

محتوای این پادکست خیلی سطحی بود برعکس پادکست چشمه که خیلی خوب بود

زهره
زهره
۸ اردیبهشت, ۱۳۹۷ ۰:۲۶ ق٫ظ

PK یه شاهکار به تمام معنا بود
و عامرخان واقعا یه بازی عالی رو ارائه داده