;

پادکست نقد و بررسی فیلم “نفس نکش” Don’t Breath

کارگردان: فد آلوارز Fede Alvarez

بازیگران: استفان لنگ Stephen Lang، جین لوی Jane Levy،‌ دیلان مینت Dylan Minnette

ژانر: ترسناک، هیجان انگیز

محصول: آمریکا ۲۰۱۶

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان،‌ علی و سالومه

خلاصه داستان فیلم چیست؟

راکی و مانی به همراه الکس هزینه زندگی خودشان را با سرقت کردن از خانه هایی که ساکنین آنها سیستم امنیتی منزل خودشان را از شرکت پدر الکس خریداری کردند به دست می آورند تا اینکه متوجه می شوند یکی از طعمه های آنها پیرمردی نابینا است که مبلغ ۳۰۰ هزار دلار غرامت تصادف و فوت دخترش در طی یک حادثه رانندگی را از مدت ها پیش در زیرزمین خانه خودش نگهداری می کند اما زمانی که آنها در نیمه های شب برای به دست آوردن این لقمه آسان وارد خانه پیرمرد می شوند خودشان در تله مرگبار کهنه سربازی می بینند که…

چرا باید این فیلم را دید؟

چون این فیلم یک تجربه موفق در ژانر هیجانی ترسناکه و مورد توجه کسانی که علاقه به سینمای هیجانی و کارهای الفرد هیچکاک دارند قرار خواهد گرفت.

آیا فیلم بازیگر شناخته شده ای دارد؟

فیلم در کل سعی کرده از بازیگرانی کمتر شناخته شده استفاده کنه، و هیچ بازیگر ستاره ای در این فیلم وجود نداره.

سابقه کارگردان چیست؟

فد آلوارز: با ساخت چند فیلم کوتاه کارش رو شروع کرده و شناخته شده ترین کارش قبل از این فیلم، فیلم “مرگ شیطان” Evil Dead بوده که همونطوری که از اسمش مشخصه در رده فیلمهای ترسناک قرار می گیره. به نظر میاد که با ساخت این فیلم پیشرفت محسوسی کرده باشه. جالبه که در هر دو فیلم از خانم “جین لوی” Jane Levy استفاده کرده که نشاندهنده علاقه اش به این خانم بازیگره.

فیلم مناسب چه کسانی است؟

فیلم می تونه با بیشتر اقشار ارتباط برقرار کنه، علی الخصوص دوستداران سینمای ترسناک. البته از درجه R فیلم هم مشخصه که فیلم برای بالای ۱۸ ساله ها مناسبه.

آنچه در این پادکست خواهید شنید
تاریخچه ژانر تریلر
خوب بود یا نه؟
امان از دست این پیر روشندل

[yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود فایل پادکست به حجم ۳۰ MB

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

2 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
Roberto Carlos
Roberto Carlos
۸ فروردین, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

چقدر فیلم خوبی بود ولی واقعا در حق فیلم جفا کردین تو پادکست ریتم خیلی خوب تحریک هیجانی بسیار عالی بازی ها هم انصافا قابل قبول به خصوص پیرمرد و دختر که به خوبی میمیک صورتش نفس رو تو سینه بیننده حبس میکرد، ولی شما بازیگری فیلم رو هم پاشنه آشیل فیلم‌ دونستید تازه یه سری اشکال های بنی اسرائیلی هم گرفتید که عجیب بود خب معلومه با پارس های مکرر سگ پیرمرد میتونه موقعیت دختر رو تو کوچه پیدا کنه کور بود، کر که نبود! و اینکه این محله ،محله ای که خیلی وقته عادت کرده بهش حتی موقعی… ادامه دیدگاه »