;

پادکست بررسی هشتاد و نهمین دوره اسکار ۲۰۱۷ (Oscar)

اسکار بدون شک یکی از جذاب ترین و پرزرق و برق ترین مراسم اهدای جوایز به فیلمهاست. حتی اگر خیلی از مراسم ها و جشنواره ها رو به لحاظ کیفی بالاتر از اسکار بدونیم، باز هم نمی تونیم منکر جذابیت و طیف وسیع بینندگان این رخداد بزرگ سینمایی باشیم.

هر سال در مراسم فرش قرمز با انواع و اقسام مدهای لباس از جانب بازیگران زن هالیوود روبرو هستیم و در خود مراسم هم جوکها و طنزهای مجری و بقیه در خصوص موضوعات روز؛ که امسال بیشتر از همه با موضوع ترامپ و سیاست هاش شوخی شد.

مراسم امسال هم مزیت ها و معایب خودش رو داشت. نقطه عطفش برای ما ایرانی ها اسکار اصغر فرهادی برای فیلم فروشنده بود و قسمت عجیبش جایزه بهترین فیلم سال که اول اشتباهی به فیلم لالالند دادند و ازش پس گرفتند!!!!!! دادنش به فیلم مهتاب.

در این پادکست با کیان، امیر و نادیا همراه باشید که قسمت های مختلف اسکار رو باهم بررسی می کنند.

[yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود فایل پادکست به حجم ۳۵ MB

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

5 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
بهشاد
بهشاد
۱۳ بهمن, ۱۳۹۷ ۱:۵۱ ب٫ظ

درود و سپاس فراوان برای زحماتتون ؛ که خیلی خیلی خوب هستن … شخصا تمام پادکستها رو دانلود کردم و بعضی ها رو چند بار گوش کردم و باعث شدن که دیدگاه و نگرش خیلی دقیق تری نسبت به تماشای فیلم و خوندن کتابهای احتمالیشون داشته باشم… اما در جریان باشید که بعضی از لینکها در مدیا فایر مشکل دارن و اینکه مدیا فایر بعضا فیلتر هستش … ( مثل همین پادکست بررسی هشتاد و نهمین دوره اسکار ۲۰۱۷ )… ازتون ممنون میشم که اگه بشه ؛ پادکستها رو روی وب سرورهای داخلی به عنوان مثال PICOFILE آپلود کنید که… ادامه دیدگاه »

آوا
آوا
۲۱ اسفند, ۱۳۹۵ ۰:۵۰ ق٫ظ

پادکست تون کاملااا خاله زنکی، لوس و بی ارزش بود و بی سوادی درش موج میزد.حیف اون حجمی که بابت دانلودش گذاشتم.اسم نقد هم میذارید رو این ….؟!! ______________________________________________ در مورد برنامه اسکار که اسم نقد رو روش نگذاشتیم، به این دلیل که جوایز اسکار جوایزی است که همیشه حاشیه درش به متن غلبه می کنه و بیشتر بصورت سرخوشانه برگزار میشه، به همین دلیل پادکست این مراسم هم همینطور سرخوشانه از کار دراومده که از طرف شما تعابیر دیگری شد. پیشنهاد می کنم پادکست های فیلمهای جدی که نقد و بررسی شده رو گوش کنید، اون موقع به طور… ادامه دیدگاه »

Sami_R
Sami_R
۱۸ اسفند, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

ممنون از ویژه برنامه اسکار امسال ، مثل همیشه پادکست خیلی خوبی بود و به مواردی هم اشاره کردید که فکر میکردم فقط خودم اینطور برداشت کردم … از جمله لحجه خانم انصاری! نظر شصی بنده نسبت بخش های مختلف اسکار ” مجری اسکار” – جیمی کیمل از نچسب ترین مجری اسکار چند سال اخیر برای من بود با شوخی هایی بی مزه ش که به طور جامع با دو شخص اصلی مربوط بود : ۱. ترامپ / ۲. مت دیمون! (شوخی با مت دیمون برام جالب نبود) “بهترین فیلم سال” خودم دوست داشتم بین Manchester by the Sea و… ادامه دیدگاه »