;

پادکست نقد و بررسی فیلم “جان ویک: قسمت ۲” John Wick: Chapter 2

کارگردان: چاد استاهلسکی Chad Stahelski

بازیگران: کیانوریوز Keanu Reeves، یان مک شان Ian McShane، ریکاردو اسکامارسیو Riccardo Scamarcio، رابی رز Ruby Rose

ژانر: اکشن | جنایی | هیجان انگیز

محصول:  آمریکا ۲۰۱۷

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان ، امیر و سوشیانت

خلاصه داستان:

جان ویک (کیانو ریوز) که چند روزی است فورد مدل ۱۹۶۹ خودش را پس گرفته و به خانه بازگشته است قصد دارد واقعا این بار دوران بازنشستگی خودش را سپری کند اما چیزی نمی گذرد که ناگهان او با یک گانگستر بزرگ ایتالیایی به نام سانتینو د آنتونیو جلوی در خانه خودش روبرو می شود که برای جان ویک سفارشی جدید بر اساس یک قرارداد قدیمی را دارد که…

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

کیانو ریوز: هر چند که مدت هاست که این ستاره سینما رو به افول گذاشته، اما همچنان هم دیدن ستاره فیلم ماتریکس، سرعت و سلاطین خیابان در شکل و شمایل جدید یک بزن بهادر دیدنی است. به نظر سری فیلمهای جان ویک برگشت دوباره آقای ستاره به سینماست.

چرا باید این فیلم را دید؟

دوستداران سبک اکشن مدت هاست که دیگر به اکشن های بی رمق قدیمی علاقه ای نشان نمی دهند و فیلمهای جدید این سبک را می پسندند. مطمئنا در این خصوص دیدن سری “جان ویک” یکی از بهترین انتخاب هاست. سکانس های دیوانه وار اکشن این سری فیلمهای می تواند به راحتی طرفداران این سبک را راضی کند. پس اگر به طراحی های هنرمندانه صحنه های اکشن علاقه دارید، دیدن این فیلم حتما باعث رضایت شما خواهد شد.

کارگردان این فیلم کیست؟

چاد استاهلسکی: جالبه که او شناخته شده بعنوان یک بدلکار حرفه ایست. بعد از اینکه فیلم اول رو بطور مشترک با “دیوید لچ” کارگردانی کرد، برای فیلم دوم خودش بطور مستقل این کار رو انجام داد. با اینکه فقط همین ۲ فیلم سری جان ویک رو در کارنامه اش بعنوان کارگردان داره، اما نشون می ده که باید منتظر فیلمهای دیگری در این ژانر از او باشیم.

فیلم مناسب چه کسانی است؟

این فیلم مناسب دوستداران سینمای اکشن، از نوع گان فو هست. مطمئنا کسانی که فیلمهای اخیر کسانی مثل جیسون استاتهام یا سری سریع و خشمگین را می پسندند، از دیدن چنین اکشن دیوانه واری هم لذت خواهند برد.

آنچه در این پادکست خواهید شنید:

بهترین فیلمهای سبک (گان-فو)

مقایسه جان ویک یک و دو

کیانوریوز در گذر سالها

[yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود فایل پادکست به حجم ۳۲ MB

 

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

4 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
حسین
حسین
۲ مرداد, ۱۳۹۶ ۵:۵۹ ق٫ظ

دانلود نمیشه

محمدرضا
محمدرضا
۲۹ خرداد, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

با احترام به نظر علی آقا ولی این برنامه در مورد نقد و بررسی فیلمه برای دوستداران سینما نع برنامه اموزشی برای دانشجویان سینما. به نظر من که تمام نکات گفته شد و در ضمن به نظر من بعضی موقع ها مزاح و شوخ طبعی منتقد لازمه با تشکر از همه ی اعضای سینما گپ.

علی
علی
۲۲ خرداد, ۱۳۹۶ ۹:۱۵ ب٫ظ

با سلام دوستان ، فیلم سینمایی جان ویک به قدری جالب بود که میشد به اندازه تایم فیلم راجع بهش صحبت بشه ولی متاسفانه نصف برنامه شما با کل کل بین خودتون گذشت، شاید ده ها نکته تخصصی سینما در این فیلم وجود داشت که بیننده عوام متوجه ان نمیشد وشما به عنوان کارشناس باید ان هارا توضیح میدادید ولی به جاش دنبال خرید کت بازیگر بودید ، بااین حال از شما تشکر میکنم