;

پادکست نقد و بررسی انیمیشن “بچه رئیس” Boss Baby

کارگردان: تام مک گرت Tom McGrath

صداپیشگان: آلک بالدوین Alec Baldwin،‌ جیمی کیمل Jimmy Kimmel، استیو بوشمی Steve Buscemi

ژانر: انیمیشن | کمدی | خانوادگی

محصول: آمریکا  ۲۰۱۷

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، نادیا و زهرا

خلاصه داستان:

تیم زندگی شاد و بدون مشکلی را همراه با پدر و مادرش سپری می کند تا اینکه ناگهان متوجه می شود صاحب برادری کوچکتر شده که لباس فرم پوشیده و کیف اداری همراه خودش دارد! و چیزی نمی گذرد که تیم تصمیم می گیرد هر طوری که شده سر از کار فرزند جدید و عجیب و غریب خانواده آنها در بیاورد که…

کمپانی دریم ورکس Dream works ؟

این کمپانی را باید بعد از دیزنی و زیرمجموعه هایش، باید دومین کمپانی در نظر گرفت که همیشه باید انیمیشن هاش رو دنبال کرد. انیمیشن های مشهوری از جمله سری “پاندای کونگ فو کار”، “چگونه اژدهای خود را تعلیم دهیم”، “شرک” و “ماداگاسکار” از جمله محبوب ترین انیمیشن های این کمپانی است..

چرا باید این انیمیشن را دید؟

این انیمیشن در زمان اکران با حاشیه های بسیاری همراه شد، بسیاری شخصیت کودک رئیس را با “دونالد ترامپ” رئیس جمهور کنونی آمریکا مقایسه کردند، اما در آخر سازندگان هر گونه ارتباطی بین این دو شخصیت را رد کردند. اما خب چنینی شایعاتی به داغ شدن فروش فیلم و دیده شدن هر چه بیشترش کمک کرد.

از سوی دیگر این انیمیشن دست روی نقطه حساسی گذاشته، حس یک فرزند کوچک از داشتن یک برادر یا خواهر جدید. حس اینکه در این انیمیشن تیم، برادر تازه متولد شده خود را همیشه با یک کت و شلوار و کیف می بیند خیلی جالب است، هر چند که در اجرا خیلی جاها فیلم مشکلاتی دارد.

این انیمیشن مناسب چه کسانی است؟

خب این انیمیشنی است که مطمئنا کودکان را سرگرم خواهد کرد، و احتمالا با توجه به موضوع فیلم مورد توجه بزرگسالان هم قرار خواهد گرفت.

آنچه در این پادکست خواهید شنید:

بچه ها و آدم بزرگها

شیشه شیر و پستونک

چشم نواز و توخالی

[yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود فایل پادکست به حجم ۳۳ MB

 

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments