;

پادکست نقد و بررسی فیلم “زن شگفت انگیز” Wonder Woman

کارگردان: پتی جنکینز Patty Jenkins

بازیگران: گال گدوت Gal Gadot، رابین رایت Robin Wright، کریس پاین Chris Pine

ژانر: اکشن | ماجراجویی | فانتزی| سوپرقهرمانی

محصول: آمریکا ۲۰۱۷

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، سالومه و پدرام

خلاصه داستان فیلم چیست:

زنی به نام دایانا (گل گدوت) که شاهزاده آمازون می باشد و در یک پناهگاه سری، برای تبدیل شدن به یک جنگجوی شکست ناپذیر آموزش دیده است. پس از آنکه یک خلبان آمریکایی هواپیمایش سقوط میکند و در جزیره آنها پیدا می شود، دایانا را از وقوع یک جنگ جهانی مطلع میکند و…

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

گال گدوت: بازیگر زیبای ۳۲ ساله که فعالیت خود را از عرصه مدلینگ شروع کرد و پس از انتخاب شدن بعنوان دختر شایسته اسرائیل و حضور ۲ ساله در ارتش، با بازی در قسمت چهارم “سریع و خشن” پا به عرصه سینما گذاشت.  جذابیتهای ظاهری او خیلی زود به کمکش آمد و پس از اکران فیلم “بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت” به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. و حالا بازی در فیلم “زن شگفت انگیز” از او شمایل اولین بازیگر زن دنیای سوپرقهرمانان را ساخت،‌ نقشی که به نظر می رسه خوب هم از پس ایفای اون براومده.

چرا باید این فیلم را دید؟

بعد از شکست های سنگینی که پروژه های شرکت DC یکی پس از دیگری متحمل شدند، از جمله “بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت” و “جوخه انتحار”، با اکران فیلم “زن شگفت انگیز” ورق کاملا به نفع شرکت DC برگشت. اولین فیلم سوپرقهرمانی با محوریت یک زن توانست خیلی از رکوردهای فروش را جابجا کند و کاملا نظر بینندگان و منتقدان را به خود جلب کند. حتماً اگر اهل دیدن اینگونه فیلمها هستید، فیلم “زن شگفت انگیز” را در لیست فیلمهایی که قراره ببینید قرار بدید.

کارگردان این فیلم کیست؟

پتی جنکینز: مطمئنا اولین بودن در هر کاری سخت است، مخصوصا اگر قرار باشه اولین کارگردان زن فیلمهای سوپرقهرمانی باشه. اما پتی جنکینز که با ساخت فیلم “هیولا Monster” قابلیتهای بالای خود در کارگردانی را نشان داده بود، به خوبی از پس این کار براومده. جالبه که قسمت دوم فیلم “زن شگفت انگیز” هم قراره توسط پتی جنکینز کارگردانی بشه.

فیلم مناسب چه کسانی است؟

این فیلم مناسب کسانی است که طرفدار سری فیلمهای سوپرقهرمانی و همینطور کمپانی DC هستند. البته با توجه به محوریت زن برای اولین بار در یک فیلم سوپرقهرمانی، به احتمال زیاد این فیلم با بینندگان بیشتری ارتباط برقرار خواهد کرد.

آنچه در این پادکست خواهید شنید:
واندر وومن ستاره سینمایی  دی سی

داستان تکراری در کنار اجرای خوب

[yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود فایل پادکست به حجم ۳۶ MB

 

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

1 دیدگاه
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
محمد امین
محمد امین
۱۶ مهر, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

سلام ببخشید قصد بی احترامی ندارم ولی این آقای پدرام که گذاشته بودید کلا خیلی رو مخ بود همه چیش اصن حالا میخواید بازم ازش استفاده کنید منکه کاره ای نیستم خودتون صلاح میدونید ولی خب……