;

پادکست نقد و بررسی فیلم “جومانجی: به جنگل خوش آمدید” Jumanji: Welcome to the Jungle

کارگردان: جیک کاسدان Jake Kasdan

بازیگران: دواین جانسون Dwayne Johnson، کارن جیلان Karen Gillan، کوین هارت Kevin Hart، جک بلک Jack Black

ژانر: اکشن | ماجرایی | کمدی

محصول: آمریکا ۲۰۱۷

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان و رضا

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

جالبه که “دواین جانسون” بعد از ورود به هالیود با فیلمهای اکشن, به سراغ فیلمهای کمدی رفت و اتفاقا خوب هم جواب گرفت و این فیلم یکی از دیگر فیلمهای کمدی ماجرایی اوست. در این فیلم “جک بلک” و “کوین هارت” هم در کنار او قرار گرفتند تا بار کمدی فیلم را بالا ببرند.

خلاصه فیلم آخر چیست؟

این فیلم در زمانی بعد از فیلم اول اتفاق می افتد. ۴ نوجوان که بازی جومانجی را پیدا کرده اند به دنیای جادویی جومانجی کشیده می شوند، و تنها راهی که می توانند از بازی فرار کنند، به پایان بردن بازی است، اما در این راه …

چرا باید این فیلم را دید؟

ماجراجویی های رابین ویلیامز در فیلم اول جومانجی برای سینمادوستان آنقدر شیرین بود که بعد از گذشت ۲۲ سال از آن فیلم، همچنان قابلیت ساخت دنباله ای را داشته باشد. این بار بازی جومانجی از داخل دنیای جادویی آن روایت خواهد شد و برای جذابیت های بیشتر، بازیگران کمدی زیادی از جمله کوین هارت، و جک بلک به گروه اضافه شده اند که البته باید به این لیست دواین جانسون (یا همان راک خودمان) را هم اضافه کنیم.

کارگردان این فیلم کیست؟

جیک کاسدان: فیلم جومانجی به جنگل خوش آمدید تبدیل به پرفروش ترین فیلم این کارگردان شده. قبلا فیلمهای کمدی سطح پایین تری با ستاره های سابقی همچون “کامرون دیاز” ساخته که اصلا هم دیده نشده.

این فیلمها مناسب چه کسانی است؟

مناسب کسانی است که دوست دارند فیلمی کمدی ماجرایی شیرینی را در کنار خانواده تجربه کنند و خاطرات فیلم قبلی را هم مرور کنند. به طور کلی برای دوستانی که دنبال دیدن یک فیلم مفرح هستند که خستگی خود را در کنند، این فیلم انتخاب خوبی است.

آنچه در این پادکست خواهید شنید:

دنباله ای آبرومند و مستقل

چرا خوب، چرا بد

بهترین فیلمی که از روی بازی ساخته نشد

[yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود پادکست به حجم ۲۳ MB

 

دانلود تریلر فیلم Jumanji Welcome to the Jungle

 

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

2 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
123
123
۶ اردیبهشت, ۱۳۹۷ ۰:۱۲ ق٫ظ

سلام آقا این پادکستتونو به وب سایت ناملیک معرفی کنید باهاشون همکاری کنید من دو تا پادکست گردن کلفت که میشناسم اونجا هستن