;

پادکست نقد و بررسی فیلم “پست” Post

کارگردان: استیون اسپیلبرگ Steven Spielberg

بازیگران: مریل استریپ Meryl Streep، تام هنکس Tom Hanks، سارا پالسون Sarah Paulson

ژانر: درام | بیوگرافی| تاریخی

محصول: آمریکا ۲۰۱۸

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، بهرام و تکتم

میکس و مسترینگ:

کامران صاحبی (با تشکر از ایشان که صمیمانه ما را یاری می کنند)

خلاصه داستان فیلم چیست:

داستان این فیلم در مورد پنهانکاری است که چهار رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا را تحت تأثیر قرار داد. اولین کارمند زن واشینگتن پست، کاترین گراهام (مریل استریپ) و سردبیر بخش سوانح رانندگی، بنجامین سی. بردلی  (تام هنکس)  می‌خواهند وارد نبردی بی‌سابقه بین خبرگزاری‌ها و دولتی‌ها بشوند تا بتوانند اسنادی را از پنتاگون افشا کنند.

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

تام هنکس و مریل استریپ دو تا از پرافتخارترین و تحسین شده ترین بازیگران هالیوود که اینبار در یک فیلم روبروی هم قرار گرفتند. بدون شک قرار دادن این دو غول هالیوود در کنار هم، لذت دیدن فیلم رو چند برابر می کنه.

چرا باید این فیلم را دید؟

واتر گیت و حواشی آن یکی از بزرگترین دستاوردهای دموکراسی و مطبوعات بوده و نشاندهنده قدرت روزنامه ها در آن دوران اس.ت قدرتی که اکنون بسیار کمرنگتر شده. اما شاید با یادآوری آن دوران طلایی باز هم بتواند در عرصه انتشار آزاد اطلاعات خود نمایی کند
شاید داستان و شخصیتهای فیلم کمی گنگ باشند اما فیلم هنوز هم تماشایی و زیباست

کارگردان این فیلم کیست:

استیون اسپیلبرگ:  کارگردان افسانه ای هالیوود که بسیاری او را بزرگترین کارگردان حال حاضر هالیوود می دانند. در کارنامه او از فیلمهای درام، علمی تخیلی، جنگی و بیوگرافی یافت می شود. خیلی از فیلمهای او هم در جذب مخاطبین و جلب نظر منتقدین موفق عمل کردند. هر چند که چند فیلم آخر او از جمله BFG و “پل جاسوسان” با فروش کمی به کار خود پایان داد. اسپیلبرگ یکبار دیگر با ساخت فیلم Post تسلط خود به کارگردانی را ثابت کرد، هر چند که این فیلم هم فروش زیادی نکرد.

فیلم مناسب چه کسانی است؟

این فیلم که با درجه PG-13 اکران شده مناسب مخاطبین جدی تر سینماست و داستانی را در خصوص افشاگری روزنامه نگاران واشنگتن پست علیه رئیس جمهور روایت می کند.

آنچه در این پادکست خواهید شنید:

داستان یک رسوایی
مطبوعات ریه های دموکراسی
گنگ اما خوش آب و رنگ

 [yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود فایل پادکست به حجم ۳۸ MB

 

تریلر رسمی فیلم Post

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

2 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
Ehsan.13
Ehsan.13
۲۸ شهریور, ۱۳۹۷ ۶:۰۱ ب٫ظ

سلام دوستان تیم سه نفره ی خوبی برای این پادکست دور هم جمع شدن و صحبتهای خوبی صورت گرفت (البته غیر از موارد سانسور شده که هیچ ذهنیتی ازش در دسترس نیست حال نمیدانیم سر اینکه از بحث خارج شد مطالب یا اینکه … بماند) کیان جان یه موردم دوست داشتم اضافه کنم به غیر از تشکرو خسته نباشید بابت این پادکست سه نفره اونم این بود که در طول این پادکست سه نفری به شونصدتا فیلم دیگه اشاره کردین به غیر از فیلم “تمام مردان رئیس جمهور” که دقیقا لینک همن و اساسا دوگانه ای از یک سری ان… ادامه دیدگاه »