;

پادکست نقد و بررسی فیلم “ددپول ۲” Deadpool 2

کارگردان: دیوید لچ David Leitch

بازیگران: رایان رینولدز Ryan Reynolds، جاش برولین Josh Brolin، مورنا باکارین Morena Baccarin، زازی بیتز Zazie Beetz

ژانر: سوپرقهرمانی، اکشن، تخیلی

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، سوشیانت و سهند

خلاصه داستان فیلم چیست؟

«ددپول ۲» پس از وقایع قسمت نخست رخ می دهد. وید ویلسون یا همان ددپول ( رایان رینولدز ) پس از آزادی همسرش و بازگشت به زندگی عادی، حالا به دنبال ثبات و زندگی طبیعی خودش است اما بزودی متوجه پسر نوجوانی می شود که قدرت های خارق العاده ای دارد.او می بایست از این پسر نوجوان در مقابل نیروی پلیدی که از آینده به حال فرستاده می شود تا او را نابود کند ( جاش برولین ) محافظت نماید. اما ددپول نمی تواند به تنهایی از پس چنین کاری بر بیاید و…

چرا باید این فیلم را دید؟

خیلی ساده، چون سینما در تسخیر سوپرقهرمانهاست. چند سالی هست که سوپرقهرمانها گیشه را تصرف کرده اند و همچنان با قدرت میتازند. در این میان ددپول یک سری منحصر به فرد است سوپر قهرمانی که با تماشاگر صحبت میکند و از انجام اعمال بزرگسالانه یا به کاربردن الفاظ رکیک ابایی ندارد
این فیلم دقیقا جا پای نسخه قبلی گذاشته و سعی کرده همان فرمول موفق را تکرار کند و البته در این راه تا حدود زیادی هم موفق بوده. پس دیدن آن حداقل به مارول بازها توصیه می شود.

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

رایان رینولدز: او با بازی در این سری فیلمها قهرمان بامزه ای رو خلق کرده که شبیه بقیه ابرقهرمانها نیست، البته اگه بتونید از زیر گریمش هنوز هم رینولدز رو تشخیص بدید.

جاش برولین: قبلا هم با بازی در سری فیلمهای “Avengers” بازی در فیلمهای سوپرقهرمانی را تجربه کرده بود. البته در اون سری فیلم از صداش استفاده شده بود و با موشن کپچر در اون نقش ظاهر شده بود. اما در فیلم بعنوان نقش منفی اصلی، حضور موثری داشته.

سابقه کارگردان چیست؟

دیوید لچ: کارگردان، تهیه کننده، بدلکار و بازیگر همه عناوینی است که آقای دیوید لچ یدک می کشد. او تهیه کننده سری مشهور “جان ویک” هم بوده است. اما به عنوان کارگردان شاید بتوان گفت که مشهور ترین کار او تا قبل از این فیلم ساخت فیلم “بلوند اتمی Atomic Blonde” بوده است.

فیلم مناسب چه کسانی است؟

فیلم که با درجه R اکران شده کاملا مناسب خوره های فیلمهای سوپرقهرمانی است. اما چیز جدیدی هم به نسبت فیلم اولی برای عرضه ندارد و در واقع همان روند فیلم اول، در این فیلم هم تکرار شده است.

آنچه در این پادکست خواهید شنید
فیلمهای سوپر قهرمانی ۲۰۱۸

جذاب اما تکراری

[yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود فایل پادکست به حجم ۳۵ MB

 

تریلر رسمی فیلم Deadpool 2

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

8 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
سید علی
سید علی
۱ خرداد, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ق٫ظ

صحبت‌های درباره‌ی جوکر جالب بود.

محمدعلی
محمدعلی
۱۸ مهر, ۱۳۹۷ ۸:۳۹ ق٫ظ

درود
چرا نقد The Fountain رو که چند روزه داخل کانال گزاشتید به سایت انتقال نمیدید؟
حیف این سایت و گروه با این پتانسیل نیست که کم کاری باعث خراب شدنش بشه؟

Ehsan.13
Ehsan.13
۱۳ مهر, ۱۳۹۷ ۹:۵۸ ب٫ظ

کمدی خوبی داشت … درواقع میتونم بگم کمدی ترین فیلمی که امسال دیدم … گریزای سینمایی ش عالی بود با کلی شوخی های ریزو منظور دار ( سکانس طعنه به مل گیبسون تو سری فیلمای اسلحه مرگبار عالی بود و واقا خندیدماااا ) … بر خلاف نظر کیان عزیز باید بگم کمدی این فیلم بر عکس خیلی از فیلمای کمدی پرادعا ، لوس نبود.

123
123
۱۲ مهر, ۱۳۹۷ ۴:۴۶ ب٫ظ

سلام خسته نباشید برنامتون عالی بود فقط در مورد درجه بگم واقعا Rبود دیگه
بعد اون مورد که گفتید زیر بغل زنه مو داشت منم دیدم دفه اول صد دفه دیدم ولی گفتم شاید چشای من درست نمیبینه تا اینکه شما دیدید گفتید پس درسته😂
بعد این که چرا ددپول همه جای بدنش وقتی میترکه از نو درست میشه ولی صورتش درست نمیشه؟

محمد
محمد
۱۰ مهر, ۱۳۹۷ ۹:۱۶ ب٫ظ

درسته فیلم داستان آنچنان خوبی نداشت ولی کمدی عالی داشت خیلی باهاش خندیدم…
در راستای بحث درجه سنی هم بگم که فاکس اعلام کرد که فیلم با رده PG-13 هم در ماه دسامبر اکران میشه