;

پادکست نقد و بررسی فیلم “ونوم” Venom

کارگردان: روبن فلچر Ruben Fleischer

بازیگران: تام هاردی Tom Hardy، میشل ویلیامز Michelle Williams، ریز احمد Riz Ahmed

ژانر: اکشن| سوپرقهرمانی

محصول: آمریکا ۲۰۱۸

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، رضا و سهند

میکس و مسترینگ:

کامران صاحبی (با تشکر از ایشان که صمیمانه ما را یاری می کنند)

خلاصه داستان فیلم چیست:

هنگامی که “اِدی بروک” (تام هاردی) به قدرت‌های یک همزیست شیطانی دست پیدا می‌کند، مجبور می‌شود تا برای نجات زندگی‌اش، خودِ دیگرش، “ونوم”، را نمایان کند …

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

تام هاردی: ستاره انگلیسی که بعد از معروف شدن با فیلمهای کریستوفر نولان، فیلمهای خوبی از جمله “Revenant”، “legend” و “Mad Max: Fury Road” رو بازی کرد. این اولین تجربه تام هاردی در فیلمهای سوپرقهرمانی نیست، او قبل از این در فیلم “شواله تاریکی برمی خیزد” نقش کاراکتر “بین” رو ایفا کرده بود که البته بدلیل ماسکی که روی صورتش بود، در فیلم دیده نشد. البته باید گفت بازی “تام هاردی” در فیلم “ونوم” چنگی به دل نمی زنه و حتما بعدها جزء کارهای ضعیف تر کارنامه بازیگری او طبقه بندی خواهد شد.

دلیل ساخت فیلم چیست؟

مارول در ۱۵ سال گذشته موفق شده دنیایی خلق کند که هر فیلمش سود سرسام آوری را سرازیر جیب سهامداران شرکت نماید، خوب چرا ما از این سود بی نصیب بمانیم؟ این سئوالی است که مدیران سونی از خود پرسیدن و خوب نتیجه این سوال فیلم ونوم است.

سالها پیش در زمانی که مارول در حال ورشکست شدن بود سعی کرد با فروش ای پی های خود پولی به جیب بزند و سونی حق امتیاز دنیای اسپایدرمن را خرید.

اما در خصوص فیلم ونوم باید گفت سونی وقتی دید ونوم زیاد حرفی برای گفتن ندارد و نمیشه فیلم خاصی ازش ساخت، گفت خب اشکالی نداره، یک تام هاردی میزاریم توی فیلم بقیه مسائل خودش درست میشه و همین شد که با چنین فیلم آبکی طرف هستیم. وقتی داشتم این فیلم رو میدیدم یاد این میوه فروشهای عزیز افتادم که وقتی میخوای میوه سبدی بخری میوه های روش سالم و زیبا و ابدار هست اما زیرش همه خراب و گندیده.

کارگردان این فیلم کیست؟

روبن فلچر: بعد از انبوه سریال ها و فیلمهای کوتاهی که ساخته، تقریبا میشه گفت این اولین فیلم بلند سینمایی روبن فلچر هست، که البته خیلی هم جالب از کار درنیومده، و نمیتونه بعدا به ساخت چنین فیلمی افتخار کنه.

فیلم مناسب چه کسانی است؟

این فیلم که با درجه PG-13 اکران شده فقط مناسب خوره های فیلمهای سوپرقهرمانی است و حرف خاص دیگه ای برای گفتن نداره.

آنچه در این پادکست خواهید شنید:
تاریخچه شخصیت ونوم

بدترین فیلمهای سوپر قهرمانی

دانلود فایل پادکست به حجم ۳۷ MB

تریلر فیلم “Venom”

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

3 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
اشکان
اشکان
۱۰ دی, ۱۳۹۷ ۱۰:۳۷ ق٫ظ

سلام، اگر ممکن هست برنامه ای برای فیلم درخت گلابی وحشی هم بذارید، ممنون، سالومه هم باشه مرسی

Ehsan.13
Ehsan.13
۶ دی, ۱۳۹۷ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

تماشای این فیلم به شدت منو گذاشت کنار فیلم جدید Upgrade اونم به دو دلیل … یکی شباهت ظاهری بازیگرای نقش اول دو فیلم و یکی هم دوگانگی شخصیتی که هر دو کاراکتر در طول فیلم باهاش دستو پنجه نرم میکردن … به شخصه قابل تام هاردی با هیولای درونشو بیشتر دوست داشتم