;

پادکست نقد و بررسی فیلم “ستاره ای متولد می شود” A Star Is Born

کارگردان: بردلی کوپر Bradley Cooper

بازیگران: لیدی گاگا Lady Gaga، بردلی کوپر Bradley Cooper، سم الیوت Sam Elliott

ژانر: درام، موزیک، عشقی

محصول: آمریکا ۲۰۱۸

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، تکتم و سهند

میکس و مسترینگ:

کامران صاحبی (با تشکر از ایشان که صمیمانه ما را یاری می کنند)

خلاصه داستان فیلم چیست؟

موزیسینی که به شدت درگیر الکل و مواد مخدر است با دختری آشنا می شود که توانایی ویژه ای در خواننده گی دارد، او به دختر کمک می کند تا مسیر شهرت را پیدا کند در حالی که خودش رو به زوال می رود و …

آیا باید این فیلم را دید؟

این فیلم یکی از اون فیلمهاست که برای عاشقان موسیقی دیدنش الزامی است. این فیلم که خودش یک بازسازی به حساب می آید برنده جوایز زیادی شده و در ۷ رشته هم کاندیدای اسکار شده. در فیلم چند ترانه خیلی باحال اجرا شده، اما به نظرم آهنگ Shallow که در فیلم بصورت دوصدایی اجرا شده، واقعا جذاب از کار دراومده. این فیلم برای این رشته ها نامزد اسکار شده:

بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد (بردلی کوپر)، بهترین بازیگر نقش اول زن (لیدی گاگا)، بهترین بازیگر مرد مکمل (سم الیوت)، بهترین فیلنامه اقتباسی، بهترین فیلمبرداری، بهترین میکس صدا

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

“لیدی گاگا” که سابقه چندین حضور سینمایی در نقش هایی نازل را داشته و شاید تا قبل از این بیشتر نقشش  در سریال “داستان های ترسناک آمریکایی” به یاد می آمد، با این فیلم به معنای واقعی کار بزرگی کرد و چنان بازی اش در این فیلم دیده شد که کمتر جشنواره ای بود که نامزد بهترین بازیگر نقش اول نشود. او حالا یکی از محتمل ترین کاندیداهای کسب اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن است.

در کنار او باید به بازی گیرای “بردلی کوپر” هم اشاره کرد که در نقش یک خواننده معتاد بسیار متقاعد کننده نقشش رو بازی کرده.

 سابقه کارگردان چیست؟

بردلی کوپر: او که یکی از ستاره های بزرگ بازیگری در هالیووده، حالا رسما اولین کارگردانی خودش رو در یک فیلم انجام داده. و چه هیجان انگیز که این اولین کارگردانی با انبوهی از جوایزی که نصیبش کرده، حالا راه رو برای کارگردانی فیلمهای دیگه ای هم براش هموار کرده. شاید این بازیگر خوش چهره سینما، از این به بعد بسیار بیشتر درگیر کارگردانی بشه تا بازیگری.

 فیلم مناسب چه کسانی است؟

این فیلم که بیشتر به خاطر بعضی از صحنه های مصرف مواد مخدر با درجه R اکران شده است، بیشتر مناسب افرادی است که فیلمهایی با پس زمینه موسیقیایی را می پسندند.

آنچه در این پادکست خواهید شنید

داستانی که هر بار بهتر و بهتر روایت شد
چرخه بی پایان تولد و مرگ
خواننده ای که در بازیگری درخشید
بازیگری که در کارگردانی درخشید

[yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۶ MB از Mediafire

 

 

دانلود تریلر فیلم A Star Is Born

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments