;

پادکست نقد و بررسی فیلم “مرد ایرلندی” Irishman

دانلود فایل پادکست به حجم ۶۰ MB: از سرور Mediafire ، از سرور Picofile

کارگردان: مارتین اسکورسیزی Martin Scorsese

بازیگران: رابرت دنیرو Robert De Niro، آل پاچینو Al Pacino، جو پشی Joe Pesci

ژانر: بیوگرافی، جنایی، درام

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، بهرام و علی

خلاصه داستان فیلم چیست:

در دهه ۱۹۵۰ میلادی، راننده کامیونی به نام فرانک شیرن (رابرت دنیرو) با راسل بوفالینو (جو پشی)، از روسای مافیا ارتباط می‌گیرد. شیران همزمان با بالا رفتن رتبه خود و تبدیل شدن به یک قاتل قراردادی برتر، شروع به کار برای جیمی هوفا (آل پاچینو) می‌کند.

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

ستارگان این فیلم از چند جهت قابل بررسی هستند. اول اینکه بعد از فیلم “Heat” و سکانس معروف رستوران که دو بازیگر اسطوری (رابرت دنیرو و آل پاچینو) را روبروی هم قرار داد‌، این دومین تجربه بسیار موفق بازی این دو نفر روبروی یکدیگر  است. (البته اگر فیلم بسیار ضعیف “Righteous Kill” را به حساب نیاوریم)

دوم اینکه بعد از تجربه فیلمهای Good Fellas و Casino باز هم دوستان قدیمی (رابرت دنیور و جو پشی) کنار هم قرار گرفته اند که از این نظر هم فیلم قابل توجه است.

در کل به نظر می رسه که ترکیب ستاره های فیلم بسیار ایده آل است.

چرا باید این فیلم را دید؟

دیدن فیلمهایی که مارتین اسکورسیزی می سازه برای کلیه سینمادوستان همیشه در اولویته و این فیلم هم همینطوره. البته باید اینو هم در نظر گفت که فیلم از همین حالا در ۱۰ رشته نامزد اسکار شده و بزرگترین شانس اسکار بهترین فیلم امسال هم هست.

کارگردان این فیلم کیست:

مارتین اسکورسیزی: قبلا که پادکستی در مورد فیلم “Silence” ضبط کردیم درباره او صحبت کردیم. او بعنوان یکی از کارگردانان افسانه ای هالیوود شناسایی می شوند که به همراه استیون اسپیلبرگ، فرانسیس فورد کاپولا و جورج لوکاس، موج جدیدی را در دهه ۱۹۷۰ در هالیوود به راه انداختند که تا هم اکنون هم نیز ادامه دارد. او که بارها و بارها کاندیدای اسکار بهترین کارگردانی شده بود بالاخره در سال ۲۰۰۶ برای کارگردانی فیلم Departed توانست اسکار بهترین کارگردانی را برنده شود. او در ۸ فیلم برابرت دنیرو کار کرده بود که این فیلم هم نهمین همکاری آنهاست،‌ و البته اولین بازی “آل پاچینو” جلوی دوربین اسکورسیزی هم محسوب می شود.

فیلم مناسب چه کسانی است؟

این فیلم با درجه ی سنی R اکران شده مناسب کسانی است که فیلمهای داستان محور، با بازیگران بزرگ و کارگردان بزرگی همچو مارتین اسکورسیزی را میپسندند.

آنچه در این پادکست خواهید شنید:

بهترین فیلمهای گانگستری
سینما یا تلویزیون مسئله این است
کارناوال غولها

 

دانلود فایل پادکست به حجم ۶۰ MB: از سرور Mediafire 

دانلود فایل پادکست به حجم ۶۰ MB: از سرور Picofile

 

تریلر فیلم “Irishman”

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

3 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
حامد
حامد
۱ بهمن, ۱۳۹۸ ۵:۲۹ ب٫ظ

سلام. علاوه بر این قسمت، قسمت های دیگری هم دارای مشکل صدا (وضوح و بلندی) برای همه منتقدین هستش. ممنون

seyyedalith
seyyedalith
۲۶ دی, ۱۳۹۸ ۶:۰۳ ق٫ظ

تقریبا درباره‌ی فیلم صحبت نکردین