;

پادکست نقد و بررسی فیلم “چاقوکشی” Knives Out

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۴ MB: از سرور Mediafire ، از سرور Picofile

کارگردان: رایان جانسون Rian Johnson

بازیگران: دانیل کریک Daniel Craig، کریس ایونس Chris Evans، آنا دی آرماس Ana de Armas، مایکل شانون Michael Shannon ، تونی کولتی Toni Collette ، کریستوفر پلامر Christopher Plummer ، جیمی لی کورتیس Jamie Lee Curtis

ژانر: درام، جنایی، معمایی

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، تکتم و رضا

خلاصه داستان فیلم چیست:
بعد از مرگ پدر یک خانواده ثروتمند، کاراگاهی خصوصی وارد خانواده می شود تا راز این قتل را برملا کند. اما با بروز کردن مشکلات داخلی این خانواده، پیدا کردن قاتل سخت تر می شود و …
ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

دنیل کریگ: حالا که خیلی در هیبت جمیز باند فرو رفته، دیدنش در نقش یک کاراگاه با لهجه غلیظ انگیسی خیلی جالبه، که ببشتر مفرح به نظر میاد تا قانع کننده.

کریس ایونس: کاپیتان آمریکا معروف هم در این فیلم، در نقش فرزند سرکش خانواده، کاملا پذیرفتنی هست.

این فیلم برای نقش های کوتاه هم از بازیکنان کاملا شناخته شده استفاده کرده که وزن ستاره های فیلم رو بالا برده.

چرا باید این فیلم را دید؟

این فیلم مثل ادای احترامی است به فیلمهای کاراگاهی که البته رگه هایی از طنز رو هم در کنار داستان معمایی خودش قرار داده، و بیشتر به فیلمهای هرلول پوآرو شبیه، تا شرلوک هلمز. از این فیلمها که تا آخر باید حدس بزنی از بین شخصیت های محدود فیلم کدوم یکی قاتله. و تمام زور این فیلمها هم به اینه که آخر فیلم غافلگیرت کنند. در کل می تونم بگم دیدن این فیلم برای کسانی که این ژانر فیلم رو دوست دارند جالب و سرگرم کننده ست.

کارگردان این فیلم کیست:

رایان جانسون: مهمترین فیلمهایی که تا بحال کارگردانی کرده، فیلم Looper که فیلم فوق العاده ای هست و به نظر من بهترین فیلمش تا به حال. همینطور یکی از فیلم های سری جنگ ستارگان به نام Star Wars: The Last Jedi رو هم کارگردانی کرده. جالبه که با ساخت فیلم Knives out وارد سبک دیگری از فیلمسازی شده و باید گفت که بطور موفقیت آمیزی هم این کار رو انجام داده.

فیلم مناسب چه کسانی است؟

این فیلم با درجه ی سنی PG-13 اکران شده مناسب کسانی است که از دیدن فیلمهای کاراگاهی مثل پوآرو و شرلوک هلمز و نوشته های آگاتا کریستی لذت می برند.

آنچه در این پادکست خواهید شنید:

مروری بر بهترین فیلمها و شخصیتهای پلیسی در سینما و تلویزیون
معجون مرکب پیچیده ,خوش طعم و دلپذیر

 

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۴ MB: از سرور Mediafire

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۴ MB: از سرور Picofile

 

تریلر فیلم “Knives Out”

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

4 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
یزدان
یزدان
۳۰ فروردین, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ

سلام خسته نباشین. ببخشید میشه اطلاعاتی از منتقدینتون تو سایت بذارین مثلا تحصیلات خانم تکتم چیه؟؟

نگین
نگین
۲۶ اسفند, ۱۳۹۸ ۸:۱۴ ب٫ظ

اگر اشتباه نکنم روند پادکست گذاشتنتون کند شده، خیلی از فیلم های مهم ۲۰۱۹ هست که هنوز در موردش صحبت نکردید، قبلا حداقل فیلم های مهم و پرسرو صدارو پادکست میکردید و روند نقد هاتون متنوع بود و شامل فیلم های مختلفی میشد، جدیدا خیلی فیلم های بلک باستری و اکشن و دسته پایین تری نقد میکنید، لطفا بیشتر فعالیت کنید، ما منتظریم.