;

پادکست نقد و بررسی فیلم “سرنوشت خشمگین” Fate of the Furious

کارگردان: اف. گری گری F. Gary Gray

بازیگران: جیسون استاتهام Jason Statham،‌ دواین جانسون Dwayne Johnson، وین دیزل Vin Diesel،‌ میشل رودریگز Michelle Rodriguez، چارلیز ترون Charlize Theron

ژانر: اکشن

محصول: آمریکا | ژاپن | فرانسه | کانادا | انگلستان ۲۰۱۷

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، سوشیانت و علی

توضیح نام فیلم: این فیلم با نام “سریع و خشمگین ۸” هم شناخته می شود، چون هشتمین فیلم از این سری است، هر چند که با نام “سرنوشت خشمگین” اکران شده است.

خلاصه داستان:

دامینیک (وین دیزل) و لتی تورتو (میشل رودریگز) اوقات خوشی را در ماه عسلشان در کوبا می گذرانند و به نظر می رسد که زندگی آن ها پس از مدت زیادی بالاخره قرار است رنگ آرامش به خود ببیند . اما دام به ناگهان روزی با زنی مرموز آشنا می شود ، زنی که نام خود را سایفر (شارلیز ترون) گذاشته است و دام را مجبور می کند تا او را در انجام اعمال خلافکارانه اش یاری کند و دام نیز به ناچار و به دلایلی که نمی تواند آن ها را برای تیم مورد اعتماد و همچنین خانواده اش فاش کند تصمیم به کمک سایفر می گیرد…

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

کل این فیلم با ستاره های فیلم های اکشن پر شده. البته اینبار حضور “چارلیز ترون” هم بعنوان نقش اول منفی فیلم، حسابی وزن ستاره ای فیلم رو بالا برده. ستاره هایی که بینشون نام هایی مثل “جیسون استاتهام”، “وین دیزل”، “راک” و … دیده میشه که هر کدوم می تونن برای خودشون ستاره یک فیلم اکشن باشن.

چرا باید این فیلم را دید؟

راستش دلیل خاصی برای دیدن این فیلم وجود نداره، مگر اینکه عاشق فیلمهای اکشن از نوع ماشین سواری های دیوانه وار باشید، آنوقت دیدن این فیلم برای شما کاملا الزامی است. مدتهاست که این سری فیلمها تبدیل به فیلمهایی شاخص در ژانر اکشن ماشین سواری شده، و با استقبال زیادی هم مواجه میشه، شاید به همین علت باشه که حالا هشتمین قسمت از این مجموعه را می بینیم و احتمالا باید منتظر قسمتهای نهم، دهم و الی آخر باشیم.

فیلم مناسب چه کسانی است؟

فیلم مناسب کسانی است که عاشق ماشین ها و اکشن های بی مغز هستند. در این فیلم به دنبال داستان، شخصیت پردازی و یا هیچ یک از اینها نباشید و فقط با مغزی خاموش از صحنه های اکشن لذت ببرید.

آنچه در این پادکست خواهید شنید:

بهترین فیلمهای سبک اکشن رانندگی

لطفا دکمه خاموش شعور را قبل از دیدن فیلم بزنید

تا کجا چنین شتابان

[yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود فایل پادکست به حجم ۳۵ MB

 

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments