;

پادکست نقد و بررسی فیلم “متخاصمان” Hostiles

کارگردان: اسکات کوپر Scott Cooper

بازیگران: کریستین بیل Christian Bale، رزماند پایک Rosamund Pike، وس استودی Wes Studi

 ژانر:  ماجرایی| درام | وسترن

محصول:  آمریکا ۲۰۱۷

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، تکتم و بهرام

میکس و مسترینگ:

کامران صاحبی (با تشکر از ایشان که صمیمانه ما را یاری می کنند)

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

کریستین بیل: واقعا توانایی بیل ستودنی است. او همانقدر این کاراکتر را خوب بازی کرده که در فیلمهای بتمن، نقش بتمن را. این اولین حضور او در فیلمی وسترن است و البته دومین همکاری اش با “اسکات کوپر”.

رزماند پایک: بازیگر توانایی که بسیار کمتر از چیزی که لیاقتش را داشته دیده شده. سکوی پرتاب او فیلم “دختر گمشده Gone Girl” بود و امسال از او فیلم “بیروت Beirut” اکران شد.

خلاصه فیلم چیست؟

در ۱۹۸۲، کاپیتان نامدار ارتشی که خصومت بسیاری با سرخپوستان دارد، مامور میشود تا رئیس گروهی سرخپوست را به همراه خانواده او، تا محل زندگی قبلی اش اسکورت کند. او که تاکنون مامور کشتن سرخپوست ها بوده، حالا مامور محافظت از جان آنهاست. در این راه …

چرا باید این فیلم را دید؟

میشه گفت در معدود فیلمهایی وسترنی که در سالهای اخیر ساخته شده، این فیلم یکی از بهترین هاست. میشه این فیلم رو با فیلم “با گرگ ها می رقصد” مقایسه کرد، و البته نمیشه جلوی مقایسه صحنه های این فیلم رو با حقیقتی که در واقع اتفاق افتاده گرفت. اما به نظر می رسه اگر از طرفداران ژانر وسترن باشید، این فیلم حتما نظر شما رو جلب کنه.

کارگردان این فیلم کیست؟

اسکات کوپر: او تاکنون ۴ فیلم ساخته که همه آنها فیلمهای قابل اعتنایی است. فیلم اول او “قلب دیوانه Crazy Heart” با بازی “جف بریجز” تحسین شده ترین ساخته اوست. دیگر فیلمهای او Out of the Furnace” با بازی کریستین بیل و فیلم “Black Mass” با بازی جانی دپ است. به نظر می رسد او در فیلم جدید خود به نوعی پختگی در کارگردانی اش رسیده که باعث گیرایی بیشتری در فیلم “Hostiles” شده است.

این فیلم مناسب چه کسانی است؟

این فیلم با درجه R اکران شده، که بیشتر به خاطر خشونت کاراکترها در بعضی از قسمتهای فیلم است. در نهایت به نظر این فیلم طرفداران سینمای وسترن را به طور کامل راضی خواهد کرد.

آنچه در این پادکست خواهید شنید:

ظالم و مظلوم

سینما و تحریف حقایق

چرا به یک شاهکار تبدیل نمیشود

[yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۹ MB

 

تریلر رسمی فیلم Hostiles

 

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

2 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
فرهاد
فرهاد
۳ مرداد, ۱۳۹۷ ۹:۴۷ ب٫ظ

سلام این برنامه به یکی از بهترین پادکستهای سینما گپ تبدیل شد واقعا خوبه کلا این ترکیب دوستان برای پادکست عالی هست موفق باشید