;

پادکست نقد و بررسی فیلم “انتقام جویان: نبرد بی نهایت” Avengers: Infinity War

کارگردان: آنتونی روسو Anthony Russo ، جو روسو  Joe Russo

بازیگران: رابرت دانی جونیور Robert Downey Jr، کریس ایوانس Chris Evans، اسکارلت جوهانسون Scarlett Johansson، جرمی رنر Jeremy Renner، کریس همسورث Chris Hemsworth ، مارک روفالو Mark Ruffalo ، دان چیدل Don Cheadle ، بندیکت چمبربک Benedict Cumberbatch ،‌ تام هالند Tom Holland ، تام هیدلستون Tom Hiddleston

ژانر: سوپرقهرمانی، اکشن، تخیلی

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، سوشیانت و علی

خلاصه داستان فیلم چیست؟

گروه انتقام جویان و متحدین آنها، باید تمام قدرت خود را به کار بگیرند تا “تانوس” را در یک نبرد مرگبار شکست دهند، قبل از اینکه او دنیا را به اتمام برساند که …

چرا باید این فیلم را دید؟

چه دلیلی بالاتر از این که تک تک سوپرقهرمان های دنیای مارول، که هر کدام فیلمی جداگانه را یدک می کشند، در این فیلم دور هم جمع شده اند. این فیلم که با بودجه سرسام آور ۳۲۱ میلیون دلاری ساخته شده، احتمالا کل هزینه خود را خرج ستاره های بیشمار فیلم و همینطور جلوه های ویژه ویرانگر خود کرده است. در هر حال اگر اندکی به دنیای مارول و سوپرقهرمان هایش علاقه دارید، به هیچ وجه دیدن این فیلم را از دست ندهید، فیلمی که گیشه را منفجر کرد و حتی نظر منتقدین را هم به خود جلب کرد که موفقیتی بی نظیر برای این فیلم است.

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

شاید بتوان گفت که در هیچ فیلم دیگری این همه ستاره سینما یکجا کنار هم گرد نیامده اند. ستاره هایی که نام هر کدام برای تضمین فروش یک فیلم کافی است. نگاهی به لیست بازیگران بالای صفحه بندازید تا متوجه این موضوع بشوید.

سابقه کارگردان چیست؟

برادران روسو: تقریبا میشه گفت غیر از سریال هایی که این دو برادر ساختند، تقریبا تجربه فیلمسازی شون محدود میشه به ساخت سری فیلمهای کاپیتان آمریکا که تجربه موفقی هم بوده. حالا هم که سکان هدایت “انتقام جویان” رو بدست گرفتند و انصافا در این فیلم سنگ تمام گذاشتند.

فیلم مناسب چه کسانی است؟

برای دوستداران ژانر سوپرقهرمانی و علی الخصوص دنیای مارول، دیدن این فیلم از نان شب واجب تر است.

آنچه در این پادکست خواهید شنید
مارول در اوج کمال

آیا هدف وسیله را توجیه میکند؟

حالا کی میتونه ۲ سال صبر کنه 😔

[yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود فایل پادکست به حجم ۵۳ MB

 

تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War

 

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

15 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
Terminatrix IX9
Terminatrix IX9
۱۵ آذر, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ق٫ظ

بهترین فیلم دنیای سینمایی مارول

Fluid
Fluid
۲۷ آبان, ۱۳۹۷ ۸:۴۲ ب٫ظ

سلام. اولا که خسته نباشید💛 با خیلی از صحبتایی که شد موافق بودم و از شنیدن پادکست بطور کل لذت بردم💛 چند تا مساله بود که دوس داشتم نظر خودم رو راجبش بگم. قبل از اون اینو بگم که کاش افرادی که توی پادکست صحبت میکنن یکم نظراتشون متفاوت بود با هم که دیدگاه همو به چالش بکشن. مثلا این اتفاق توی پادکست داکتر استرنج افتاد که باعث شد یکی از جذاب‌ترین پادکستا باشه برای من‌. اینفینیتی وار بدون شک بسیار قوی و خیره‌کننده ساخته شده؛ حتی برای کسی که به دنیای مارول و سوپرهیرویی علاقه‌ای نداشته باشه. برعکس نظری… ادامه دیدگاه »

ali
ali
۲۳ شهریور, ۱۳۹۷ ۱:۳۵ ب٫ظ

خب باید ب عرضتون برسونم که ١. شزم برای دی سی هستش نه مارول ٢.ثور تو اوج قدرتش تو کمیک ها از تانوس قویتر نیست تو یکی از داستان های ثور تو کمیک ها ثور دیوانه میشه و قدرتش وحشتناک زیاد میشه و ی سنگ بی نهایت قدرت هم با پتک معروف خودش داشته تانوس بعد ٣ ساعت مبارزه احساس میکنه دیگه جنکیدن باهاش لذتش رو از دست داده با ی بمب انرژی ثور رو زندانی میکنه میبرن ب اودین میدن تا درمانش کنن ٣ همه قدرت های تانوس رو ازش گرفته بودن و ٩٩ درصد قدرتش رو ب سنگ… ادامه دیدگاه »

ali
ali
۲۴ شهریور, ۱۳۹۷ ۷:۴۶ ق٫ظ
Reply to  Cinemagap

والا من دنیای سینمایی مارول رو دوست دارم واسه همون اخبارش رو دنبال میکنم وگرنه اطلاعات زیادی ندارم راجب بقیه فیلم ها

ali
ali
۲۴ شهریور, ۱۳۹۷ ۶:۱۹ ب٫ظ
Reply to  Cinemagap

اوکی

123
123
۲۷ شهریور, ۱۳۹۷ ۹:۲۸ ب٫ظ
Reply to  ali

خیلی خوب بود

Masoud
Masoud
۱۷ شهریور, ۱۳۹۷ ۶:۲۵ ق٫ظ

فیلم Shazam متعلق به DC هست ربطی به Marvel نداره

123
123
۱۴ شهریور, ۱۳۹۷ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

سلام و خسته نباشید دیگه میخواستم بگم که نقد این فیلمو برید که بالاخره رفتید که برنامتون خوب بود فیلم ددپول و بقیه فیلما که جدید اومدنم زودتر برید😀

mojtaba89
mojtaba89
۱۴ شهریور, ۱۳۹۷ ۰:۲۹ ق٫ظ

درود ، لذتی که از فیلم بردید واقعا در جریان این پادکست مشخص بود . خود من هم به عنوان یکی از دنبال کنندگان آثار ابرقهرمانی واقعا از دیدن این فیلم لدت بردم. در وهله بی نام بودن قسمت چهارم طبق صحبت فیلمنامه نویسها به این دلیله که عنوان فیلم تا حدی داستان قسمت بعد رو لو می ده! جدا از نکاتی که اشاره کردید به نظرم یکی از نکات مثبتش این بود که تمام ابرقهرمان ها درطول فیلم کنار هم نبودند و هر کس به نوعی هدف اصلی رو در یک فضای متفاوت دنبال می کرد و توازن خوبی… ادامه دیدگاه »