;

پادکست نقد و بررسی فیلم “من، تونیا” I, Tonya

کارگردان: کریگ گیلسپی Craig Gillespie

بازیگران: مارگوت رابی Margot Robbie، سباستین استن Sebastian Stan، آلیسون جنی Allison Janney

 ژانر: درام| بیوگرافی

محصول:  آمریکا ۲۰۱۷

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، سالومه و تکتم

میکس و مسترینگ:

کامران صاحبی (با تشکر از ایشان که صمیمانه ما را یاری می کنند)

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

مارگوت رابی: حالا دیگه به راحتی می شه از مارگوت رابی بعنوان ستاره جوان هالیوود نام برد. بعد از اینکه بازیش در فیلم “جوخه خودکشی” در نقش “هارلی کویین” نظر همه رو به خودش جلب کرد، حالا با بازی در نقش “تونیا هاردینگ” واقعا کلاس بازیگری اش رو به نمایش گذاشته. او در نقش ستاره اصلی فیلم بدون شک یکی از نقاط قوت اصلی این فیلمه.

آلیسون جنی: او از این دست بازیگران کمتر دیده شده است که معمولا کارش رو به بهترین نحو در هر فیلمی انجام می ده. اینبار هم همین اتفاق افتاده و آلیسون جنی تونست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل برای بازی در نقش مادر تونیا در این فیلم بدست بیاره.

خلاصه فیلم چیست؟

این فیلم داستان زندگی پر فراز و نشیب “تونیا هاردینگ” یکی از قهرمانان اسکیت روی یخ آمریکایی است. فیلم داستان او در کودکی، رسیدن به قهرمانی، زندگی مشترک نافرجامش و همینطور رقبایش در اسکیت را به تصویر می کشد.

چرا باید این فیلم را دید؟

حقیقتاً خودم با دید خوبی این فیلم رو ندیدم. چون اصولا از اسکیت روی یخ خوشم نمیاد و فکر می کردم یک فیلم زندگی نامه ای کسل کننده رو خواهم داشت. اما حقیقتا فیلم با ریتم بسیار مناسبی داستان “تونیا هاردینگ” رو تعریف می کنه و صحنه های مسابقه بسیار خوب از کار دراومده. ساختار فیلم که همه چیز رو در حین مصاحبه با تونیا نشون میده هم بسیار با محتوای فیلم هماهنگه. در نهایت فکر می کنم این فیلم می تونه انتخاب بسیار خوبی برای دیدن باشه. این فیلم نامزد سه جایزه اسکار بود که در نهایت برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد.

کارگردان این فیلم کیست؟

کریک گلیسپی: تا قبل از این فیلم فیلمهای سینمایی و تلویزیونی بی اهمیتی رو کارگردانی کرده بود که تقریبا هیچ کدوم درست و حسابی دیده نشده بودند. غیر از کار قبلی اش “بهترین زمان Finest Hours” که امتیازات خوبی رو دریافت کرد. اما بدون شک ساخت فیلم I, Tonya نقطه عطف کارگردانی او خواهد بود.

این فیلم مناسب چه کسانی است؟

این فیلم که با درجه  R اکران شده مناسب کسانی است که به فیلمهای درام و زندگی نامه ای علاقه دارند.

آنچه در این پادکست خواهید شنید:

بهترینهای مستند بیوگرافی

قهرمان سازی به شیوی آمریکایی

تحریف حقایق با چراغ خاموش

[yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۱ MB

 

تریلر فیلم I, Tonya

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments