;

پادکست نقد و بررسی فیلم “گودزیلا: پادشاه هیولاها” Godzilla: king of the monsters

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۰ MB: از سرور Mediafire ، از سرور Picofile

کارگردان: مایکل داورتی Michael Dougherty

بازیگران: کایل چندلر Kyle Chandler، ورا فرمینگ Vera Farmiga، میلی بابی براون Millie Bobby Brown

ژانر: اکشن|ماجرایی| فانتزی

چه کسانی در این پادکست حضور دارند؟

کیان، سهند و امیر

خلاصه داستان:

در حالیکه گروهی از دانشمندان روی چگونگی محافظت از هیولاها کار می کنند، دولت طرحی را تصویب می کند تا در جهت حذف تایتان ها از جمله گودزیلا، رودان و غیره اقدام کند. این در حالیست که گودزیلا باید با هم با دولت بجنگد و هم با بزرگترین دشمنش،‌ هیولای سه سر، “گیدورا”.

ستارگان این فیلم چه کسانی هستند؟

ستاره های اصلی این فیلم در واقع هیولاها هستند. با اینکه هیولای اصلی فیلم گوزیلا است، اما واقعا “گیدورا” در فیلم خیلی با ابهت به نظر می یاد.

هیولاهای فیلم: گیدورا، رودان، گودزیلا و موترا

چرا باید این فیلم را دید؟

این فیلم در واقع ادامه مستقیمی است بر فیلم گودزیلا که سال ۲۰۱۴ ساخته شده که البته در مقام مقایسه با اون فیلم ضعیفتر عمل کرده. اما اگر یکی از طرفداران فیلمهای گودزیلا باشید احتمالا از دیدن چند تا از دشمنان گودزیلا در یک فیلم ذوق زده شوید. هیولاهایی مثل “رودان” و همینطور دشمن اصلی گودزیلا، یعنی “گیدورا”.

جلوه های ویژه فیلم خوب کار شده و صحنه های مبارزه هیولاها در فیلم شما را راضی خواهد کرد. در کل اگر دوست دارید ۲ ساعت فیلم حادثه ای ببنید که خیلی از لحظات اون هیولاها به جون خودشون و مردم افتادن، این فیلم را ببینید.

کارگردان این فیلم کیست:

مایکل داورتی: کارگردانی دو فیلم کوچک تنها کارنامه این کارگردان تا قبل از ساخت این فیلم بوده. البته فیلم “گودزیلا: پادشاه هیولاها” اگر چه فیلم پرسرو صدایی است، اما نقطه مثبتی در کارنامه او نخواهد بود.

فیلم مناسب چه کسانی است؟

این فیلم با درجه ی سنی PG-13 اکران شده که به نظر تصمیم مناسبی از طرف سازندگان بوده تا تمام طیف های طرفدار گودزیلا (که اتفاقا خیلی هاشون هم رده سنی نوجوانان هستند) بتونند به راحتی فیلم رو تماشا کنند.

آنچه در این پادکست خواهید شنید:

مروری بر باحالترین هیولاهای غول پیکر سینما
جهشی رو به عقب
گیدورا و دیگر هیچ

[yasr_visitor_multiset setid=0]

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۰ MB: از سرور Mediafire 

دانلود فایل پادکست به حجم ۴۰ MB: از سرور Picofile

 

تریلر فیلم Godzilla: king of the monsters

 

Subscribe
به من اطلاع بده:
guest

3 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها
Inline Feedbacks
View all comments
کامران صاحبی
کامران صاحبی
۲۲ شهریور, ۱۳۹۸ ۲:۵۶ ب٫ظ

درود همه جای دنیا دنبال کنندگان ژانر علمی-تخیلی و فانتزی در هنگام مواجه با سینمای مطبوعشون خود رو به دست قوانین خودساخته ژانر میسپارن و سعی میکنن در اون جهان ساخته شده نهایت سرخوشی و لذت رو ببرن. اما چه چیزی باعث میشه که از این لذت فروکاسته بشه؟ زمانیکه یک فیلم از قواعد خودساخته خودش تخطی کنه و اونها رو بشکونه. چنین گناه نابخشودنی حتی برای سهل انگارترین مخاطب این ژانر هم بزرگ و دردناک نمایان میشه. شماره دوم فیلم گودزیلا هم متاسفانه برخلاف ورژن قبلی پر بود از این ایرادات منطقی و فیزیکی. من کاری به فیلمنامه پر… ادامه دیدگاه »

فرهاد
فرهاد
۳ فروردین, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ق٫ظ
Reply to  Cinemagap

شایدفیلم ضعفهای زیاد از لحاظ داستان پردازی و فیلمسازی داشت ولی تو تمام سبکهای سینمایی تماشاگر خواسته ،ناخواسته باید یکسری موارد دنیای واقعی رو کنار بذاره تا بتونه با فیلم تا جایی که میتونه ارتباط برقرار کنه.البته تاثیر گذاری فیلم روی مخاطب یا پذیرش اون از طرف ببینده به لحاظ محتوا و نحوه ارائه رو نبایدنادیده گرفت شاید تو صحنه اولی که اشاره کردید ضعف فیلم آزاردهنده باشه ولی صحنه دوم رو نباید با دنیای واقعی مقایسه کردشاید بقول خوتون روی یه کوه داخل دریا ایستاده باشه که کارگردان نیازی نمی بینه که به جزئیات زائد بپردازه چون خط داستانی… ادامه دیدگاه »